וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות במניות התרופות בעקבות המלצה של ליהמן ברדרס; פפסיקו מזנקת ב-11% בעקבות דו"ח

רן דוידוב

8.10.2002 / 19:51

מדד מניות השבבים עולה ב-2.1%; אקוסטאר עולה ב-2% לאחר שהציעה ויתורים במטרה להשיג אישור למיזוג עם יוז



מגמה חיובית נרשמת בשוקי וול סטריט לאחר שנאומו של הנשיא בוש הרגיע חששות מעימות במפרץ הפרסי בקרוב. בוש אמר כי הפעולה הצבאית נגד עיראק לא תתבצע בקרוב, והבטיח להקים קואליציה בינ"ל נגד סדאם חוסיין אם לא יפרוק את נשקו. עליות נרשמות במניות התרופות בעקבות העלאת המלצה על המגזר, ובמניות השבבים. מדד המוליכים למחצה של בורסת פילדלפיה עולה ב-2.1%



ליהמן ברדרס העלו את ההמלצה על יצרניות התרופות הגדולות בארה"ב מ"משקל חסר" ל"משקל יתר". בין המומלצות נמצאות פייזר (סימול PFE), העולה ב-2.7%; מרק (סימול MRK), העולה ב-3%; וייאת (סימול WYE), העולה ב-1.6%; ואלי לילי (סימול LLY) העולה ב-2.4%.



בניגוד לכך רושמת יצרנית התרופות שרינג פלו (סימול SGP) ירידה של 0.3% לאחר שהודיעה כי היא נתונה תחת חקירה של רשות ני"ע. החברה נחקרת בהקשר לאזהרת רווח שפירסמה בשבוע שעבר, וחשודה כי מסרה לאנליסטים מידע שהביא לנפילת המניה טרם פרסום אזהרת הרווח.



חברות הלוויין האמריקאיות אקוסטאר ויוז מתכננות להציע ויתורים בתנאי המיזוג ביניהן במטרה לקבל את אישור הרשויות למיזוג ששוויו 18 מיליארד דולר, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל". משרד המשפטים ונציבות התקשורת הפדרלית בארה"ב צפויים לדחות את הבקשה למיזוג בשל חשש מפגיעה בתחרות ובצרכנים בשוק הטלוויזיה בלוויין. מניית אקוסטאר עולה ב-2%.



יצרנית המשקאות פפסיקו (סימול PEP) דיווחה על גידול של 54% ברווח הנקי ברבעון השלישי, ורשמה בשורה התחתונה 969 מיליון דולר. הכנסותיה עלו ב-6.6% ל-6.38 מיליארד דולר. פפסיקו צופה צמיחה של 14% ברווח למניה השנה, וחיסכון של 200 מיליון דולר מרכישתה של חברת המזון קווייקר אוטס בשנה שעברה. מניית פפסיקו מזנקת ב-11%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully