וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: לימור לבנת תמונה ליו"רית חברת החשמל

עמירם ברקת והדי כהן

19.12.2015 / 21:48

שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ, מקדם את מועמדותה כדירקטורית לאחת מהחברות הממשלתיות, ועל פי הערכה, לחברת החשמל. שטייניץ יצטרך להגיש בקשה לרשות החברות הממשלתיות, ולקבל גם את אישור שר האוצר משה כחלון

שרת התרבות לימור לבנת. ראובן קסטרו
לימור לבנת/ראובן קסטרו

לימור לבנת תמונה ליושבת ראש הבאה של חברת החשמל - כך מעריכים היום גורמים במשק האנרגיה. שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ מקדם את מועמדותה כדירקטורית לאחת מהחברות הממשלתיות, ועל פי הערכה, לחברת החשמל. אם אכן תמונה ליושבת ראש החברה, תחליף לבנת את יו"ר חברת החשמל הנוכחי, האלוף (במיל') יפתח רון טל.

לבנת (55) התחילה את דרכה בליכוד ב-1977, אז שימשה יו"ר מטה הדור הצעיר במפלגה. מאז ועד פרישתה מהחיים הפוליטיים בשנה שעברה, הייתה חברת כנסת, ושימשה במגוון תפקידים. בין תפקידיה הבולטים ניתן למנות את כהונתה כשרת התקשורת (1999-1996), כשרת החינוך (2006-2001) והחל מ-2003 גם שרת התרבות והספורט.

לבנת איננה חברה בנבחרת הדירקטורים, וכדי לצרף אותה אליה, ייאלץ שטייניץ להגיש בקשה לרשות החברות הממשלתיות, ולקבל גם את אישור שר האוצר משה כחלון.

רון טל מכהן כיו"ר חברת החשמל החל מספטמבר 2010, לאחר שכיהן במשך שלוש שנים כיו"ר דירקטוריון חברת נמל ישראל (חנ"י). את תפקידו הנוכחי הוא צפוי לסיים רק ביוני 2016.

באתר רשות החברות הממשלתיות מופיע רק שמו של אריה פורר כמועמד לדירקטור. יחד עם זאת, מהדוברת של שטייניץ נמסר, כי "לאור אישיותה המרשימה ולאור ניסיונה הניהולי הרב כשרה בכירה בממשלות ישראל, השר שטייניץ ישמח לראות את לימור לבנת משתלבת כדירקטורית. השרה לשעבר נמצאת בימים אלו בהליך בחינתה של רשות החברות".

לימור לבנת אישרה שהשר שטייניץ פנה אליה, וטענה כי הוא מתכוון למנות אותה כדירקטורית לאחת החברות הממשלתיות בתחום האחריות של משרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully