וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ הישראלי CellSavers השלים גיוס של 3 מיליון ד'

21.12.2015 / 22:54

את הגיוס הובילו קרן ההון סיכון סקויה קפיטל ישראל והאנג'ל רוברט אנטוקול. החברה מספקת שירות תיקוני סמארטפון לפי דרישה

סלסרברס. יחצ, גלובס
CellServers/גלובס, יחצ

חברת הסטארט-אפ CellSavers הודיעה היום (ב') על השלמת גיוס בהיקף 3 מיליון דולר שהובילה קרן ההון סיכון סקויה קפיטל ישראל. האנג'ל רוברט אנטוקול, מנכ"ל חברת Playtika, השתתף גם הוא בסבב הגיוס כמשקיע פרטי. בעקבות סבב הגיוס, גילי רענן, שותף בסקויה יצטרף למועצת המנהלים של CellSavers.

CellSavers מעמידה לרשות לקוחותיה מערך של טכנאים מומחים עצמאיים המתקנים במהירות מכשירי סמארטפון בזמן ובמקום שבו בוחרים הלקוחות. החברה הוקמה השנה על ידי אייל רונן ואיתי הירש, צוות יזמים בעלי ניסיון בהקמה וניהול של חברות וצוותים בינלאומיים בתחום ה-B2C. אייל רונן הקים בשנת 2000 את CMATE שנמכרה לאוברון מדיה.

באוברון מדיה כיהן אייל רונן במשך 6 שנים בתפקידים בכירים ביניהם סגן נשיא לפיתוח משחקים. בהמשך הקים גם את GOTIGO שעסקה בפיתוח טכנולוגיה למשחקים מרובי משתתפים. איתי הירש הוא בעל ניסיון עשיר בהקמה וניהול חברות בתחום השירות, תפעול אופרציה נרחבת ושירות לקוחות.

חברת CellSavers, המעסיקה כיום 14 עובדים בישראל ובארה"ב, ומנהלת מערך של מאות טכנאים בארה"ב, כבר פעילה בכמה ערים גדולות ברחבי ארצות הברית והשיקה לאחרונה פעילות בסן פרנסיסקו. ההון שגויס יסייע ל-CellSavers לקדם את הלוגיסטיקה מבוססת הטכנולוגיה שלה ולהתרחב לערים גדולות אחרות בארצות הברית ולנגוס נתחים נוספים בשוק תיקוני הסמארטפון, שהיקפו הוא כ-4 מיליארד דולר בארה"ב.

תהליך ההזמנה המקוון של CellSavers הוא חלק ומהיר. התהליך מבוסס על מחירים קבועים מראש וללא הפתעות, סיוע של מומחה שעבר תהליך סינון ומסופק בדרך כלל בתוך 30 דקות או פחות, חלקי חילוף באיכות מעולה ואחריות לכל החיים. החברה כבר תיקנה אלפי סמארטפונים ברחבי ארצות הברית, תוך אספקה של שירות המגדיר את רף השירות בתחום וזוכה באופן עקבי לשבחים מצד לקוחות.

אייל רונן, מייסד משותף ומנכ"ל CellSavers: "אנחנו מתכוונים לשדרג את האופן שבו אנשים מקבלים שירות מכל סוג לטלפונים החכמים שלהם. החזון שלנו הוא להיות מוקד בכל מה שקשור לטיפול בטלפון הסלולרי, מתמיכה ועד תיקון ולוודא שבעת הצורך הלקוחות ישארו מינימום זמן בלי המכשיר הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם, תוך שמירה על איכות ושירות ברמה גבוהה בהרבה ממה שהורגלו אליו". אייל רונן הוסיף: "אנחנו ב-CellSavers הולכים רחוק עבור הלקוחות שלנו, לעיתים קרובות גם במובן המילולי של הביטוי, בכדי לתקן את הטלפונים של לקוחות בכל מיקום, החל מחדרי כושר ואפילו אתרי פיקניק משפחתיים. זהו זינוק באיכות השירות שאנשים מקבלים עבור המכשיר הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט-אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully