וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט מתוכנן בשרונה: מגדלי הטמפלרים

23.12.2015 / 12:42

המכרז במתחם שרונה יתפרסם רק בחודש פברואר, אך קבוצת חג'ג' כבר הודיעה כי היא תתמודד בו והחלה לגבש קבוצת רכישה. בתכנון: שלושה מגדלים ובהם 324 דירות ואלפי מ"ר של מסחר ומשרדים

מגדלי הטמפלרים. שרונה, טמפלרים,
שלושה מגדלי מגורים בני 24 קומות שייבנו מעל שלוש קומות מלון/שרונה, טמפלרים

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', הודיעה כי תתמודד בעוד כחודש במכרז של רשות מקרקעי ישראל על שטח במתחם שרונה בגודל 9 דונם שבו ניתן להקים, על פי התוכניות במקום, שלושה מגדלים הכוללים 324 דירות לצד שטחי משרדים בהיקף של כ-8,000 מ"ר, שטחים מסחריים בהיקף של כ- 2,300 מ"ר ושטחי ציבור של כ-1,200 מ"ר. הקרקע במקום שייכת נכון להיום לרשות השידור, משרד הביטחון ועיריית תל אביב.

המכרז המבוקש, שצפוי להתפרסם בתחילת חודש פברואר כולל נכון להיום מחיר מינימום של כ-217 מיליון שקלים ועל פי ההערכות רבים מהמתמודדים על מכרז כנרית הסמוך בעיר (שבו זכו לאחרונה החברות אקרו נדל"ן וקנדה ישראל) ינסו להתמודד גם במכרז זה.

מגדלי הטמפלרים. הדמיה,
וככה הם אמורים להיראות בלילה/הדמיה

קבוצת חג'ג' הודיעה כי בימים אלה החלה כבר לגבש קבוצת רכישה לפרויקט היוקרה שבכוונתה להקים במקום. הפרויקט, שייקרא על פי פרסומי החברה "מגדלי הטמפלרים" יהיה ממוקם בצדו המערבי של מתחם שרונה ויכלול שלושה מגדלי מגורים בני 24 קומות שייבנו מעל 3 קומות מלון.

קבוצת חג'ג' אמנם טרם התמודדה או זכתה בקרקע, אך הודיעה כבר כי הפרויקט יכלול דירות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, וכן פנטהאוזים במחירים שיתחילו ב-2.5 מיליון שקלים. בקבוצה ציינו כי בכוונתם לסגור כבר בימים הקרובים על מחיר סופי לבנייה מול קבלן מבצע מוביל, על מנת שתוכל לתת מחיר סופי לנרשמים. עוד נמסר כי הבנייה צפויה להימשך כארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully