וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשנות מתחילה בקופסת חשיבה חדשה

שירות וואלה!news

23.12.2015 / 15:53

מי שחש מתוסכל במקום העבודה שלו מגישת "סיעור המוחות" המיושנת, עשוי ללמוד בספר "חשיבה בקופסאות חדשות", כיצד לפתח חדשנות ויצירתיות עסקית, צעד אחר צעד. פרק מספר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם שבו היצירתיות חשובה יותר מאי פעם, ומנגד תוחלת החיים של "רעיון טוב" קצרה יותר מאי פעם, עולה השאלה כיצד אנו יכולים לפעול מעבר לגישות המסורתיות לקידום יצירתיות ובאמת להגיע לפתרון שימושי ומעשי? איך, בעידן של חוסר ודאות אנו יכולים להיות מוכנים יותר לעתיד? איך אנחנו יכולים לקבל רעיונות טובים יותר? ולמעשה איך אנחנו יכולים לחשוב בקופסאות חדשות?

חשיבה בקופסאות חדשות

כל מנכ"ל, מנהל, יזם, עובד, בעל עסק גדול או קטן הוא בראש ובראשונה אדם. לכן, אפילו עם הבדלים תרבותיים, כולנו נוטים להיצמד לגישות הקודמות והישנות שלנו. ככל שנהיה מסוגלים לזהות את התפיסות שמעכבות אותנו ('הקופסאות הישנות שלנו') ולאתגר אותן באופן שיטתי, כך נפתח כלים מתאימים כדי לייצר קופסאות חשיבה חדשות.

זהו אחד המסרים המרכזים של הספר "חשיבה בקופסאות חדשות" - לזכור שרעיון טוב לא נשאר לנצח ואנו מחויבים להעריך כל פעם מחדש את הנחות היסוד והאילוצים שמגבילים אותנו.

כותבי הספר הם אלן עיני, הוא מומחה לחדשנות אסטרטגית בחברת הייעוץ האסטרטגי הגלובלית בוסטון קונסלטינג גרופ (BCG), יחד עם לוק דה ברברנדר, מומחה לחדשנות אסטרטגית ב-BCG. הספר כבר זכה למעמד של רב מכר באמזון, תורגם לעשר שפות, ויצא בגרסה עברית ב"הוצאת מטר".

הספר ממליץ לקוראיו לשחרר את עצמם מהתסכולים שחוו בגישת סיעור המוחות המיושנת, וילמדו צעד אחר צעד לפתח חדשנות ויצירתיות עסקית במטרה לקדם קופסאות חשיבה חדשות ומעשיות.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully