וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי החזקות: הטבת ערך ל-70 רוכשי הדירות האחרונות בפרויקט כרמי השרון

24.12.2015 / 15:02

תעניק הטבה ייחודית לרוכשים האחרונים לאחר שמכרה עד כה 250 דירות בפרויקט שבכפר יונה. צחי לוי, סמנכ"ל השיווק: החלטנו לקחת על עצמנו את מרבית הסיכון

גינדי כפר יונה. viewpoint, ספק 500
פרויקט כרמי השרון. החזר כספי גובה 100%/ספק 500, viewpoint

גינדי החזקות, הודיעה היום (ה') על הטבה ייחודית ל-70 הדירות האחרונות בפרויקט כרמי השרון בשכונת שרונה החדשה שבכפר יונה. גינדי החזקות היא החברה הראשונה שיצאה לשיווק, מבין 5 חברות הנדל"ן שזכו במכרז במתחם החדש. הפרויקט עצמו השוק בחודש יולי האחרון ועד כה מכרה 250 דירות מתוך 320.

במסגרת ההטבה, תעניק החברה לרוכשים תמורה כספית בהתאם לשווי הדירה במועד האכלוס הצפוי בעוד כ- 3 שנים. מכאן עולה כי במידה ושווי הדירה יעלה, ירוויח הרוכש את שווי העלייה ובנוסף יקבל מהחברה סכום כספי בגובה של עד 50% מערך העלייה ועד 80,000 שקל. מנגד, במידה ומחיר הדירה יירד יקבל הרוכש החזר כספי בגובה של 100% מערך הירידה וזאת עד לסכום של 112,000 שקל.

פרויקט כרמי השרון, המשתרע על שטח של כ-7 דונם, כולל 9 בניינים בני 8-9 קומות עם 320 דירות בנות 4 ו- 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרהיבים המשקיפים לפארק עצום בהיקף של 23 דונם. גודל הדירות נע בין 112 מ"ר ל- 265 מ"ר כולל מרפסות.

מחירי הדירות המוצעים בפרויקט נמוכים משמעותית ממחירי הדירות המקובלים באזור לב השרון ועומדים על החל מ- 1,440 מיליון שקלים לדירת 4 חדרים (בשטח של 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת), דירת 5 חדרים בשטח של 119 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת מוצעת במחיר של החל מ -1,635 מיליון שקל, מיני פנטהאוז בשטח של 129 מ"ר + 24 מ"ר מרפסת מוצע במחיר של החל מ -1,79 מיליון שקל ודירת גן בת 4 חדרים בשטח של 101 מ"ר ועוד 100 מ"ר גינה מוצעת במחיר של החל מ- 1,640 מיליון שקלים. המחירים כוללים חניה.

פרויקט מקב"ת מושב ינוב (שכונת שרונה החדשה) בו יוקם פרויקט כרמי השרון הוא חלק מתכנית מתאר שתוכננה על ידי רשות מקרקעי ישראל בשיתוף הרשות המקומית להפשרת קרקעות חקלאיות ושינוי ייעודן למגורים, תעסוקה, מבני ציבור ועוד.

המתחם ממוקם בין מושב ינוב והחלק הצפון מזרחי של כפר יונה, דרומית לכביש 57 וכביש 562 וממוקם רק 5 דקות מכביש 6 וכביש 4 ,10 דקות מכביש החוף ורק 5 דקות מתחנת הרכבת הקרובה. במסגרת התכנית יכלול המתחם כ- 2,100 יחידות דיור המורכבות מבתי מגורים צמודי קרקע ובנייני מגורים מעוצבים, המשתלבים עם פארק רחב ידיים בסביבה הפסטורלית והירוקה של כפר יונה. השכונה החדשה עתידה להעניק איכות חיים גבוהה ביישוב המוקף ב-94 דונם של שטחים ירוקים ופתוחים ותכלול מוסדות חינוך, מוסדות ציבור ושטחי מסחר ותעסוקה בשטח של כ- 13,000 מ"ר.

צחי לוי, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, אמר כי המהלך הנוכחי מאפשר לרוכשים ליהנות מעליית הערך הצפויה במתחם, כשלמעשה החברה לוקחת על עצמה את מרבית הסיכון. "שרונה הינו מתחם חדש באזור השרון המתרחב ופרויקט כרמי השרון הוא הפרויקט הראשון שיצא לשיווק מה שישפיע להערכתנו על מחירי הנדל"ן שצפויים לעלות באזור בהתאם. הפרויקט כבר זוכה להצלחה רבה כאשר למעלה מ-250 דירות כבר נמכרו, אנו רואים כי קיימים ביקושים גדולים בעיקר בקרב משפחות צעירות שרוצות לגור בשכונה חדשה ובסביבה ירוקה ומתפתחת".

אודות גינדי החזקות

גינדי החזקות הוקמה בשנת 2000 כחברה עצמאית וייחודית בתחום הפיתוח, הבניה, שיווק ויזמות הנדל"ן ונמצאת בבעלות ליטל גינדי-מטלון (עו"ד), אבי גינדי (רו"ח), גיא גינדי (עו"ד), רועי גינדי (רו"ח) ומנחם גינדי (רו"ח).

גינדי החזקות בנתה בשנים האחרונות כ- 7500 יחידות דיור במגוון פרויקטים באזור המרכז, זאת לרבות מגדלי יוקרה מפוארים, בנייני מגורים, מגדלי מגורים ושכונות מגורים רחבות ידיים. בין הפרויקטים המובילים של החברה: כרמי גת, פרייקט למד ת"א מגדל היוקרה G תל אביב, מגדלי גינדי שרונה בת"א, מתחם מגדלי הלאום וגינדי גרדנס בראשון לציון, גרנד גינדי, גינדי בולווארד, one&only בפתח תקווה, LIFE בשוהם, גינדי גרדנס קרית האמנים מצליח ו-LIFE המשתלה בצפון תל אביב. בנוסף, הקימה גינדי החזקות את מתחם "שרונה מרקט" בתל אביב אשר נמצא בבעלותה המלאה.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully