וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר קרן מבטחים, שמואל אביטל, קיצץ 35% משכרו

חיים ביאור

9.10.2002 / 10:20

שכרו של אביטל לפני הקיצוץ הגיע, לפי הערכות בקרן, ל-47 אלף שקל בחודש ומעתה הוא יהיה 30-31 אלף שקל



יו"ר מועצת המנהלים של קרן מבטחים הוותיקה, השר לשעבר שמואל אביטל, הודיע אתמול להנהלת הקרן כי החליט להפחית את שכרו ב-35%, החל במשכורת חודש זה. אביטל, שמונה לתפקידו במבטחים לפני חודשיים, מועסק במבטחים בהיקף של 80% משרה; כמו קודמו בתפקיד, דורון שורר. שכרו של אביטל לפני הקיצוץ הגיע, לפי הערכות בקרן, ל-47 אלף שקל בחודש ומעתה הוא יהיה 30-31 אלף שקל.



אביטל אמר כי החליט על הקיצוץ בשכרו על רקע הדיונים המתקיימים בימים אלה במבטחים על סגירת 10 מ-15 סניפי הקרן ופיטורי 300-350 מהעובדים, שמועסקים בסניפים אלה ובמשרד המרכזי בתל אביב.



"לא ייתכן שנושאי משרות בכירות בקרן ימשיכו לקבל את רמות השכר הנוכחיות, בעוד מספר גדול של עובדים ייאלצו לעזוב את עבודתם בקרן על רקע תוכנית ההבראה המופעלת בה", הדגיש אביטל. עם זאת הוא אמר כי הקיצוץ בשכרו "לא נועד בהכרח לאותת לבכירים בקרן כי יקצצו אף הם בשכרם".



פיטורי העובדים במבטחים צפויים על רקע תהליך של הפרדה מינהלית, חשבונאית ומשפטית בין הקרן הוותיקה, שנסגרה לקליטת עמיתים חדשים ב-1 בינואר 95', לבין הקרן החדשה שהוקמה לאחר תאריך זה. המועד האחרון שאגף שוק ההון באוצר הקציב להשלמת תהליך ההפרדה הוא 31 במארס 2003. ועד עובדי מבטחים מנהל בימים אלה משא ומתן עם ההנהלה על תנאי הפרישה של העובדים שיעזבו, ועל הבטחת זכויותיהם של העובדים הנשארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully