וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלית מנהלת מו"מ לרכישת פעילות שיווק חטיפי הדגנים של פארמה גרין

אמיר טייג

9.10.2002 / 11:30

יובל זעירא מאי.בי.אי: לא צפויה השפעה ניכרת על הכנסות עלית אך הרכישה מעניינת מבחינה אסטרטגית

עלית הודיעה היום כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת פעילות חטיפי הדגנים של חברת פארמה גרין, המתמחה בשיווק חטיפי בריאות וגרנולה בשוק הישראלי וכן במספר ארצות באירופה המערבית. על פי ההערכות, מוצרי פארמה גרין, המשווקים תחת המותג אנרג'י סנק, שולטים בכ-50% משוק חטיפי הבריאות והדגנים, המוערך במספר מיליונים בודדים של דולרים בישראל.

עם זאת, על פי התעניינות עלית ניתן להניח כי החברה מייחסת חשיבות לתחום פעילות זה אשר צפוי להציג שיעורי צמיחה גבוהים יחסית לפעילותה המסורתית של החברה. יובל זעירא מבית ההשקעות אי.בי.אי, המסקר את עלית, מעריך כי לרכישה לא תהיה השפעה מהותית על עסקי עלית. הכנסות פארמה גרין מהוות, להערכתו, לא יותר מכ-1% מהמחזור של עלית. עם זאת, הרכישה מעניינת מבחינה אסטרטגית. "בניגוד לאסם , אשר צפויה להיכנס לכל תחומי המזון, עלית היא סלקטיווית יותר בתחומי הפעילות שלה וצפויה להתמקד בתחום הליבה, הכולל שוקולד, קפה וחטיפים".

פארמה גרין אינה מייצרת בעצמה את מוצריה, אלא באמצעות הסכמים ארוכי טווח עם יצרן שווייצי, שמייצר עבורה על פי הזמנה, ובהתאם לטעמים הנקבעים על ידי פארמה גרין. לאחרונה, בחנה החברה הרחבת פעילותה לאזורי צפון אירופה וארצות סקנדינוויה. עלית אינה פעילה בתחום חטיפי הדגנים, ולפיכך הרכישה המיועדת תעניק לה נתח שוק בישראל וכן תרחיב את סל מוצריה. חברת פארמה גרין נוסדה בשנת 1998 כחברה בת בקבוצת פארם-אפ ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully