וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס תספק ל-Spectrum Contact Services יישומים למערכת CEM עבור מרכז הלקוחות שלה באורגון

אלי דניאל

9.10.2002 / 11:38

היקף העסקה לא פורט אך הוא מוערך בכמה מאות אלפי דולרים; היישומים אותם רוכשת SCS כוללים גם את מערכת ה-Nice Universe המאפשרת להעריך את תפקוד אנשי שירות הלקוחות



חברת נייס מערכות הודיעה הבוקר על עסקה חדשה במסגרתה תספק לחברת Spectrum Contact Services, המהווה את חטיבת שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית של Software Spectrum, יישומים למערכת CEM - Customer Experience Management, עבור מרכז שירות הלקוחות שלה ביוג'ין, אורגון. היקף העסקה לא פורט, אך על פי הערכות מדובר בחוזה בהיקף של כמה מאות אלפי דולרים.



SCS רוכשת את האפליקציות האמורות לצורך תיעוד של שיחות, דואר אלקטרוני וצ'אטים בין הסוכנים שלה ללקוחות, וזאת בכדי שתוכל לבצע הערכה של תפקוד סוכנים אלה. היישומים אותם רוכשת SCS כוללים, בין היתר, את מערכת ה-Nice Universe שמאפשרת לנתח, להעריך ולשפר את תפקוד הסוכנים ומערך מרכז השירות ומהווה כלי ניהולי לבקרת איכות בזמן אמת, ואת מערכת ה-Nice Reporter. היישומים אותם תרכוש SCS ישמשו למעלה מ-1,500 סוכנים המועסקים במספר מרכזי שירות ברחבי ארה"ב ואירלנד.



במהלך השבוע שעבר זכתה נייס בחוזה להקמתו של פרויקט CEM עבור חברת ניהול ההשקעות האמריקאית, T. Rowe Price במסגרתו היא תתקין מערכות לתיעוד וניתוח דיגיטלי של שיחות טלפון הנערכות במרכז שירות הלקוחות של החברה האמריקאית בטמפה, פלורידה. גם היקפה של עסקה זו הוערך בכמה מאות אלפי דולרים.



אתמול הודיעה נייס כי היא עתידה לפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי של שנת 2002 ביום ה-30 באוקטובר 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully