וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ג'וליה רוברטס: לשנות את האף בלי ניתוח יקר

31.12.2015 / 14:51

ההליך החדשני של עיצוב ופיסול אף בלי סכיני מנתחים מגיע מהוליווד לישראל. בלי הרדמה, בלי תקופת החלמה, וגם זול משמעותית מניתוח אף הקלאסי

מערכת וואלה!

אם הסתכלתם לאחרונה על התמונות של ג'וליה רוברטס וג'ניפר לופז אולי שמתם לב שמשהו בפנים שלהן נראה קצת שונה. הראנו את התמונות למנתח הפלסטי ד"ר דב קליין, וגילינו ששתי הכוכבות עברו הליך לעיצוב אף בלי ניתוח. ג'ניפר תיקנה את השבר הקטן שהיה לה, וג'וליה הסתירה את איך הצליחו הכוכבות המוכרות לשפץ את האף מבלי לעורר מהומה ולהגיע לכותרות?

מדובר בהליך חדשני שמאפשר לעצב ולפסל את האף בלי ניתוח, אומר ד"ר קליין שמבצע את ההליך במרפאתו. "בהוליווד הכוכבות עשו את השינוי לאט לאט, כל פעם תיקנו משהו קטן, ולא היו צריכות להיעלם להרבה זמן, ולא להסתובב עם תחבושות".

היות וההליך כבר הגיע ארצה, וכל אחד יכול לבקש לעצמו אף של ג'וליה רוברטס (לא שמדובר באטרקציה גדולה כל כך), ריכזנו עבורכם את כל הפרטים שתרצו לדעת עליו.

מה ההליך?

מדובר בהליך שמבוסס על הזרקת חומרי מילוי שמאוד השתכללה בשנים האחרונות. הליך שמתבצע כולו בתנאי מרפאה, בתוך זמן קצר, בלי הרדמה כללית ובלי תקופת החלמה. ההרדמה היא מקומית באמצעות מריחת חומר מאלחש ויש אפשרות גם לגז צחוק. המטופל יכול אפילו לשבת מול מראה, לראות את כל התהליך ולהשתתף בו בצורה פעילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר לופז לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי מתאים ההליך?

ההליך מתאים לפרופילים של אנשים שאפשר לעצב את אפם באמצעות מילוי ולא הורדה של סחוס או עצם. אם למשל האף בנוי משתי גבהות, אפשר במקום להוריד את הגבהות, כמו שהיו עושים בניתוח, למלא את החלק שביניהן, הכל עניין של פרופורציות והרמוניה.

האם מדובר בהליך קבוע או זמני?

בעוד שניתוח אף הוא תהליך בלתי הפיך, ברוב המקרים, את העיצוב ניתן להתחיל בחומרים נספגים. הרופא משתמש בחומצות היאלרניות בצפיפויות שונות שהשפעתן עוברת כעבור מספר חודשים עד שנה. אם המטופל היה מרוצה מהתוצאה הוא יכול לחדש את ההליך עם חומרים קבועים. אלה יכולים להיות שומן עצמי, סיליקון רפואי או חומרים רפואיים אחרים שפותחו לאחרונה ברפואה הפלסטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וליה רוברטס לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם יש תופעות לואי ותקופת החלמה?

באותו היום יכולים להופיע סימנים כחולים מעטים או אדמומיות מזריקה, אבל לא יותר מזה. אין תקופת החלמה והאדם יכול לחזור לעבודה כבר באותו היום של הטיפול.

כמה זה עולה?

בעוד שמחירו של ניתוח אף רגיל פשוט מתחיל ב-18 אלף שקל, מחירו של עיצוב ללא ניתוח מתחיל ב-2,500 שקל למילוי שקע קטן ומשתנה בהתאם לסוג הטיול. זה יכול להגיע גם ל עשרות אלפי שקלים, אבל העלות הממוצעת של הטיפולים השכיחים נאמדת ב-4,000 עד 9,000 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ניתוחי אף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully