וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מחזקים את הרומנטיקה בבית בפחות מ-150 שקלים?

3.1.2016 / 9:01

הגשם והקור הורידו מהפרק בילוי מחוץ לבית וכעת נשאר רק לבדוק את מד הרומנטיות. שף פרטי וארוחת מלכים היא עסק יקר וטרחני, אז מה נשאר? הנה כמה הצעות מעניינות

יח"צ - חד פעמי

גשם, קור ושאר תופעות חורפיות אינן חדשות לנו הישראלים. למרות שבאירופה קר וצונן יותר, גם לחורף הישראלי אין במה להתבייש. מה שחדש הוא הניסיון התדיר להמשיך בשגרת היום כאילו עדיין קיץ. זה מתחיל בבוקר, עם מחשבות כמו "החיים עוברים לידינו" ו"הגיע הזמן שנבלה קצת ביחד", ונגמר בקביעה חד משמעית: הערב נחזור מהעבודה ונצא לשתות משהו בבר ואולי אפילו לצפות בסרט בקולנוע. ואולם, באותה מהירות שהמחשבות הללו צצות בבוקר כך הן נעלמות בערב.

יום העבודה ארוך ומתיש וגם מזג האוויר בחוץ לא משאיר יותר מדי חשק לצאת מהפוך ומהחדשות. אבל, בינינו, כלומר בינכם, מי אמר שצריך? אם עברתם את שלב הפיק-אפ ברים ואתרי ההיכרויות ובא לכם להעביר ערב רומנטי משותף בלי יותר מדי הפרעות. מצד שני, למי יש זמן, כוח וכסף לטרוח ולהזמין הביתה שף פרטי או זוג חברים לטעום פונדו מהסיר בסלון. אם אתם בעניין של להישאר בבית ולחסוך כסף מצאנו עבורכם כמה הצעות מעניינות שיעלו לכם פחות מ-150 שקלים.

מרתון סדרות

מרתון של סדרות אהובות הוא תמיד בילוי מעניין לערבי חורף. כל מה שצריך זה קצת חושך בבית, שמיכה מחממת ובקבוק יין. אלטרנטיבה נוספת היא סרט קולנוע שציפיתם לראות או אפילו סרט ישן שהכרתם בילדותכם. יהיה מעניין לאסוף זיכרונות מהעבר ולהעלותם יחד. זה בהחלט יחזק את הזוגיות בינכם. עלות הזמנת סדרה מה-VOD בכבלים או בלוויין – 22-32 שקלים. פופקורן – 10-15 שקלים. בקבוק יין – לא תתקשו למצוא בכל תקציב שתרצו.

ערב סושי

אין כמו מאכל האלים היפני כדי להעביר ערב רומנטי משותף. לסושי, מלבד טעם דומיננטי ויכולת עיכול מהירה יש גם מראה עז שמעלה את רמת האדרנלין בגוף. ישנן לא מעט אופציות ליהנות מערב סושי. אם יש לכם את המרכיבים והזמן, תוכלו לגלגל בעצמכם רולים בבית, אבל האופציה הקלה יותר וכעת גם הזולה יותר היא פשוט להזמין ארוחה זוגית מפנקת ברשת הסושי "אצה", הכוללת "קומבינאצה מיקס" שמגיעה עם 28 יחידות סושי, אגרול ירקות, חמוצים יפניים ואפילו רוטב סויה יאמאסה 500 מ"ל (עד גמר המלאי). עלות – 125 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אצה - סושי. יח"צ, ספק 500
תאהבו את עצמכם קצת. "קומבינאצה"/ספק 500, יח"צ

כנסו למטבח

אוכל ורומנטיקה תמיד הלכו יד ביד, אז למה להפריד ביניהם עכשיו? הכנה משותפת של ארוחת ערב היא בילוי מעניין בתכניות הבישול בטלוויזיה וגם אצלכם היא הולכת להיות חוויה. תשכחו מהחביתה או הצלי שאתם מכינים בכל סופ"ש ותתרכזו במתכון חדש ומעניין שטרם הכרתם. שימו לב למרכיבים וחלקו את העבודה בינכם. השאלה האם בסוף הערב תצא מנה מדויקת כמו במתכון היא כלל לא רלוונטית. העיקר שנהניתם מאופן ההכנה. דוגמא למתכון זוגי טעים ולא יקר תמצאו כאן

ברמנו לעצמכם

אחרי ההמלצה להפוך לשפים לערב רומנטי אחד, הנה הצעה נוספת: הוציאו את כל בקבוקי האלכוהול שלכם מהארון (כולל אלה שמחלקים במטוסים ובתי המלון ושמצאו דרכם לתיק שלכם) ונסו להכין בעצמכם קוקטייל שווה בהכנה עצמית. אל תערבבו סתם משקאות אלא הורידו מתכון מאחד אתרי האלכוהול ברשת ורקחו לכם את המשקה שאתם אוהבים, תוך כדי שאתם טועמים את כל סוגי המשקאות וממליצים על התוצאה הסופית. למגוון קוקטיילים בהכנה ביתית בעלות לא גבוהה לחצו כאן

משחקי זוגות

נדמה שאין דרך טובה יותר להכיר אחד את השנייה מאשר משחק משותף. זה יכול להיות משחק קלפים שיצרו השחקן שי אביבי וזוגתו מיכל, "אמת או חובה", שמו והוא יגרום לכם לשאול את שאלות קשות ועמוקות, שבדרך כלל גורמות להגברת הפתיחות וחיזוק הזוגיות. אלכוהול, כמובן, ישחרר את הרסן ואפילו יעלה כמה מצבים צחוק, אבל גם בלעדיו תרגישו חשופים מספיק ולו רק כדי להרגיש את הקור ביחד. עלות משחק "אמת או חובה" – 88 שקלים.

וואלה! NEWS בשיתוף רשת אצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully