וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' סיסטמס הרחיבה את החוזה שלה עם ישראכרט

שירלי יום-טוב

9.10.2002 / 13:02

תספק את פתרון ה-eFLOW Mobile; ישראכרט רכשה את המערכת כדי לאפשר לאנשי המכירות שלה לבצע פעולות מהשטח באמצעות מכשירי PDA

חברת טופ אימאג' סיסטמס הנסחרת בנאסד"ק הודיעה היום כי מכרה את פתרון ה-Mobile של פלטפורמת eFLOW לחברת האשראי ישראכרט.

טופ אימאג' סיסטמס מפתחת פתרונות תוכנה לקליטה והעברת מידע בארגון והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 5.5 מיליון דולר. פלטפורמת ה-eFLOW מהווה תשתית ארגונית לקליטה ולעיבוד סוגים שונים של טפסים המגיעים לארגון.

ישראכרט היא לקוחה קיימת של החברה, העושה שימוש בפתרון של TiS לקליטה אוטומטית של מידע ואימותו מתוך שוברי כרטיסי האשראי. בעסקה הנוכחית הוסיפה ישראכרט את פתרון ה-Mobile של TiS, שיאפשר להרחיב ולשפר התהליכים הארגוניים.

ישראכרט החליטה לצייד את מנהלי המכירות שלה במכשירי PDA אלחוטיים, הכוללים מקלדת ומדפסת קטנה, שבתוכם מותקן פתרון ה-Mobile של TiS. הפתרון יאפשר לאנשי המכירות של החברה לצרף למשל בית עסק חדש כלקוח באמצעות הכנסת כל המידע הקשור אליו למכשירי ה-PDA, ושליחתו באמצעות תקשורת סלולרית ישירות למערכת ה-CRM של ישראכרט, המבוססת על בסיס הנתונים של אורקל. טופ אימאג' סיסטמס תספק לישראכרט את מערכת המכירה החדשה יחד עם IBM Global Services.

טופ אימאג' סיסטמס דיווחה על הכנסות של 2.1 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת 3.2 מיליון דולר ברבעון מקביל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי של כ-750 אלף דולר או 12 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של כ-140 אלף דולר או 2 סנט למניה ברבעון מקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully