וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוז קורפ צופה צמיחה בזכות התאוששות בפרסום; אמרה כי לתביעה נגד NDS, "הטובה בעולם בתחומה", אין בסיס

דפנה מאור

9.10.2002 / 13:29

חברת המדיה צופה צמיחה של 10% ברווח התפעולי השנה אך מתקשה לחזות את מצב שוק הפרסום מעבר לחצי השנה הקרובה



ניוז קורפ , אחת מחברות המדיה הגדולות בעולם, הודיעה כי לא תידרש למחיקות נוספות, וכי היא נמצאת במגמת צמיחה בריאה ברווחיה, לנוכח סימני ההתאוששות בשוק הפרסום בארה"ב. עם זאת, אמר יו"ר החברה, רופרט מרדוק, קשה לחזות את מצב שוק הפרסום מעבר לטווח של חצי שנה. מרדוק הזכיר גם את התביעה נגד חברת הטכנולוגיה הישראלית אנ.די.אס , שבבעלות ניוז, ואמר כי היא חסרת בסיס.



מרדוק אמר כי החברה צלחה את הימים השחורים שלאחר התקפות ספטמבר 2001, היא נמצאת במצב מצוין ותרשום צמיחה דו ספרתית כפי שחזתה. דבריו נאמרו במסיבת עיתונאים בעקבות חילופי מנהלים בחטיבת Gemstar, שהובילה את ניוז להפסד הגדול ביותר בתולדות תאגידי אוסטרליה בשנה שעברה - 6.6 מיליארד דולר. ההפסד נגרם ממחיקת שווי השקעותיה של ניוז בג'מסטאר וקירש מדיה.



במהלך המחצית הראשונה של 2002 חל שיפור בעסקיהן של חטיבות ניוז קורפ. בריטיש סקיי, חברת הלוויינים הפועלת בבריטניה, רשמה רווח רבעוני ראשון מזה שלוש שנים ועלייה של 20% בהכנסותיה. סטאר טי.וי, רשת הטלוויזיה האסיאתית של ניוז קורפ, רשמה ברבעון הראשון רווח ראשון בתולדותיה.
מרדוק אמר כי ניוז קורפ צפויה לרשום צמיחה של 10% ברווח התפעולי השנה. חטיבת סטאר טי.וי צפויה להיות רווחית השנה.



במסיבת עיתונאים לאחר הפגישה השנתית של ניוז קורפ אמר מרדוק כי אין כל בסיס לתביעה נגד NDS, חברת הטכנולוגיה הישראלית שבבעלות ניוז קורפ. NDS נתונה עתה תחת תביעות מצד חברות רבות, ביניהן קנאל פלוס של ויוונדי , וחברות הלוויין האמריקאיות יוז ואקוסטאר , בטענה כי גנבה סודות מסחריים, וזייפה כרטיסים חכמים לממירים במטרה לאפשר גניבת שידורי לוויין.



"NDS היא הטובה בעולם ומתחרותיה מנסות להילחם בבתי המשפט במקום בשוק", אמר מרדוק. "אין לנו התנצלויות על NDS, למעשה, אנחנו גאים בה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully