וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה לבדיקת בטיחות הטיסה באילת: נמצאו 12 ליקויי בטיחות המסכנים את פעילות המטוסים הכבדים

TheMarker

9.10.2002 / 14:38

הוועדה קובעת כי רק לאחר שיתוקנו לפחות שני מפגעי בטיחות חמורים ניתן יהיה לאפשר את המשך פעילותם של המטוסים הסילוניים באילת



דו"ח הוועדה לבדיקת בטיחות הטיסה באילת הוגש היום לשר התחבורה. הדו"ח מצביע על 12 חריגות בטיחות המסכנות את המשך פעילותם של המטוסים הכבדים בתעופה הפנים-ארצית באילת. הועדה מונתה בעקבות החלטתו של שר התחבורה, ד"ר אפרים סנה לאסור על המראות ונחיתות של מטוסים כבדים בשדה התעופה באילת החל מ-11 בנובמבר 2002. על פי ההחלטה תופנה תנועת המטוסים הסילונים הכבדים משדה התעופה באילת לשדה התעופה בעובדה, הממוקם כ-45 קילומטר צפונית לאילת.



שר התחבורה החליט על ההגבלה בעקבות ממצאים שהוצגו לפניו על ידי ראש מינהל התעופה האזרחית, עמוס עמיר, לפיהן קיימים ליקויי בטיחות במסלול שדה התעופה באילת, המהווים סכנה בטיחותית חמורה למטוסי סילון כבדים הממריאים או נוחתים בשדה.



הוועדה קובעת כי רק לאחר שיתוקנו לפחות שני מפגעי בטיחות חמורים מתוך 12 הליקויים שנמצאו, ניתן יהיה לאפשר את המשך פעילותם של המטוסים הסילוניים באילת וזאת במגבלות מסוימות. רשות שדות התעופה כבר החלה בהליכים הנדרשים לתיקון אחד הליקויים העיקריים בשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully