וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ג'נרל אלקטריק יורדת ב-4.7% ומושכת את הדאו לירידה

דפנה מאור

9.10.2002 / 18:44

מדד המוליכים למחצה יורד ב-1.1%; קורנינג עולה ב-4.5% בניגוד למגמה במגזר לאחר שהודיעה על קיצוצים



ירידות שערים נרשמות במגזרים רבים בוול סטריט. ג'נרל אלקטריק מובילה את מניות הבלו צ'יפ לירידות, בעוד מניות הטכנולוגיה נופלות בהובלת אינטל, ומדד המוליכים למחצה נופל ב-1.1%.

אבי ג'וזף כהן, אסטרטגית המניות של גולדמן סאקס, הורידה היום את תחזיותיה עבור מדדי דאו ג'ונס ו-S&P 500. האנליסטית הידועה תיקנה את התחזית עבור המדדים ל-12-18 החודשים הבאים, לרמות המייצגות תשואות של 44%. אולם, לצד הורדת התחזיות אמרה כהן כי המניות נסחרות עתה מתחת לשוויין האמיתי.



ג'נרל אלקטריק יורדת ב-4.7% לאחר שהודיעה כי חטיבת מנועי הסילון של ג'נרל אלקטריק שלה תפטר בשנתיים הקרובות 2,800 עובדים בשל השפל בתעשיית התעופה. בנפרד, הוריד בנק ההשקעות מורגן סטנלי את תחזיות הרווח של החברה לשנת 2003.



מורגן סטנלי הוריד את תחזיות הרווח של GE מ-1.79 דולר למניה ל-1.70 דולר למניה עבור שנת 2003, בשל החולשה הנמשכת בעסקיה, בגלל ההידרדרות בתחום האווירונאוטיקה והאנרגיה ובשל הפסדים על השקעות בחטיבת הפיננסים, GE קפיטל.



יצרנית התרופות האמריקאית אבוט לאבס (סימול ABT) דיווחה על צמיחה של 14% ברווח הרבעוני, אשר הסתכם ב-720.1 מיליון דולר. אבוט מתכוונת לקצץ 2,000 משרות, המהוות 3% מכוח העבודה שלה, כדי לחסוך 100 מיליון דולר בשנה. מניית אבוט יורדת ב-0.8%.



קורנינג, יצרנית הסיבים האופטיים הגדולה בעולם, מטפסת ב-4.6% בניגוד למגמה במגזר, לאחר שהזהירה כי הכנסותיה ברבעון השלישי ייפלו מתחת ליעדים שקבעה, בשל החולשה במגזר התקשורת האופטית. קורנינג צופה גם כי תידרש לקיצוצים נוספים בשורות העובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully