וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן משב תעשיות המליץ הבוקר לביהמ"ש המחוזי לקבל הצעת כור מתכת לרכישת משב הנדסה

גולן פרידנפלד

9.10.2002 / 16:14

כור מתכת הציעה 12 מ' ש' במזומן ו-40% מהרווחים ב-5 השנים הבאות, כל עוד לא יעלו על 4.2 מ' ש'; הנאמן דורש מכור מתכת לשלם 15 מ' ש' במזומן



הנאמן של חברת משב תעשיות המליץ היום לבית המשפט לקבל את הצעתה של כור מתכת לרכישת משב. אוריאל להב, באמצעות בא כוחות עורך הדין צחי פלדמן המליץ היום לבית המשפט לקבל את הצעתה של חברת כור מתכת לרכישת משב תמורת 15 מיליון שקל במזומן.



אלא שכפי שדווח לראשונה ב-TheMarker, הצעתה של כור מתכת הייתה נמוכה יותר והסתכמה בכ-12 מיליון שקלים במזומן וכן תשלום נוסף של 40% מרווחי משב ב-5 השנים הבאותף כשסכום זה לא יעלה על 4.25 מיליון שקלים . במילים אחרות, במידה שמשב לא תציג רווחים, לא ישולם הסכום הנוסף והחברה תימכר למעשה לפי שווי של 12 מיליון שקל בלבד. במידה ולאחר בדיקת הנאותות לא תירצה כור מתכת לרכוש את משב יהיה עליה לשלם קנס של רבע מיליון שקל.



הנאמן מציין כי בכור מתכת הבטיחו לשקול העלאת הסכום שישולם במזומןף אך לא היו מוכנים להתחייב על תשלום של 15 מיליון שקל. נאמן החברה ציין כי להערכתו על כור מתכת לשלם עבור משב לפחות את הסכום שהוצע על ידי חברת שיכון ובינוי שפרשה מהמירוץ לרכישת משב לבסוף.



באשר לעובדי משב הנדסה, מציין הנאמן כי כור מתכת מתכוונת לרכוש את החברה בשלמותה על מנת לשמרה כגוף פעיל, להמשיך להעסיק בה את מרבית העובדים, להביא להבראתה ולהרחיב את פעילותה ככל הניתן. כמו כן, ציינה כור מתכת כי הגיעה להסכמות עם נציגות העובדים של החברה לשביעות רצון שני הצדדים.



הנאמן ציין כי במידה וההסכם עם כור מתכת יאושר על ידי בית המשפט, תוסיף משב הנדסה להתנהל תחת פיקוח הנאמן עד לסוף תקופת הקפאת ההליכים. משב תתחייב לדווח לכור מתכת על כל עסקה שבכוונתה לבצע, בסכום העולה על 2.5 מיליון שקל ולכור מתכת תהיה הזכות לבטל התקשרות זו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully