וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאואר פייפר השלימה גיוס של 3 מיליון דולר

בעז בבאי

9.10.2002 / 17:51

הגיוס בוצע לפי שווי הנאמד בכ-40 מיליון דולר אחרי הכסף; החברה, גייסה 17 מיליון דולר מאז היווסדה ב-1997


הסטארט אפ הישראלי פאואר פייפר (Power Paper), המפתח טכנולוגיית סוללות דקות, השלים סבב גיוס רביעי בהיקף של 3 מיליון דולר, לפי שווי הנאמד בכ-40 מיליון דולר, אחרי הכסף. בנק אוף אמריקה קפיטל פרטנרס הוביל את הגיוס, שבו השתתפו גם חלק המשקיעים הקיימים של החברה.

פאואר פייפר גייסה סכום כולל של 17 מיליון דולר מאז היווסדה ב-1997. על בעלי מניותיה נמנים קרן יאשודה היפאנית, קרן EDB מסינגפור, גנדן ותדביק הבורסאית, פוליטקנוס ונצ'ר פרטנרס, רוברטסון סטיבן ומילניום.

לדברי ג'ולי צוקרמן, מנהלת שיווק של פאואר פייפר, החברה צפוייה להכריז בשבועות הקרובים על עסקות חדשות בהיקף כולל של מספר מיליוני דולרים. צוקרמן, שהצטרפה החודש לפאואר פייפר לאחר שפרשה מתפקידה כמנכ"לית המחקר של ג'רוזלם גלובל, הוסיפה שהגיוס נועד לממן הרחבת פעילות המו"פ והשיווק של החברה.

פאואר פייפר מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מיקרו אלקטרוניקה דקים וגמישים, המבוססים על טכנולוגיית הסוללות הייחודית שפיתחה. הסוללות של פאואר פייפר, שעוביין קטן מ-0.5 מילימטר, מיוצרות בטכנולוגיית הדפסה רגילה, המאפשרת להדפיסן על כל מצע דק וגמיש ובכל צורה וגודל.

החברה פונה למספר שווקים עיקריים: שוק הכרטיסים והתגים החכמים, שוק המוצרים הרפואיים והקוסמטיים, ושוק האריזות האלקטרוניות והצעצועים.

פאואר פייפר מעסיקה כיום כ-40 עובדים במטה הניהול ומרכז הפיתוח בקיבוץ עינת. באפריל מונה שלום דסקל, לשעבר מנכ"ל קריסטל מערכות, לתפקיד מנכ"ל החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully