וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: ייסוף של 0.3% בשקל - שערו היציג של הדולר נקבע על 4.839 שקלים

ליאור כגן

9.10.2002 / 15:40

חדרי העסקות: התנודתיות בשוק המט"ח תימשך בתקופה הקרובה, על רקע פעילות מוגברת של משקיעים זרים וגידול בנפח פעילות ספקולנטים;



הדולר, ששמר על יציבות במהלך שעות המסחר הראשונות, החל לאבד גובה לקראת קביעת השער היציג. השער היציג נקבע על 4.839 שקלים - כ-0.27% פחות מהשער היציג שנקבע אתמול. חלק מהפעילים בשוק המט"ח ייחסו את הירידה בדולר להודעת חברת דן אנד ברדסטריט העולמית בדבר הותרת דירוג האשראי של ישראל ללא שינוי בחודש ספטמבר.



סוחרים בשוק המט"ח מעריכים כי הדולר ימשיך לנוע בטווח מחירים של 4.81-4.89 שקלים בטווח הקצר. זאת, במידה שלא יהיו התפתחויות משמעותיות בתחום המדיני או הכלכלי. הסוחרים מציינים כי העברת תקציב המדינה בקריאה ראשונה בכנסת היא שלב חשוב בהרגעת שוק המט"ח, ומעריכים כי במידה שיתעוררו קשיים בהעברתו, הדולר ימשיך להתחזק.



בחדרי העסקות מעריכים כי התנודתיות בשוק המט"ח תימשך גם בתקופה הקרובה. זאת, על רקע פעילות מוגברת של משקיעים זרים בשוק המט"ח המקומי, והגידול בנפח פעילותם של משקיעים ספקולנטים המעוניינים לגרוף רווחים מתנודות בשער הדולר.



בשוק המט"ח מציינים את המלחמה בעיראק והעברת תקציב המדינה כשני גורמים שהתפתחויות בהם יקבעו את המגמה בשוק המט"ח. כמו כן מציינים את הרפורמה במס כגורם שעשוי להגביר את הביקוש למט"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully