וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עונת הדוחות בארה"ב תביא לשינוי מגמה בשווקים?

10.1.2016 / 7:48

השבוע נפתחת עונת הדוחות לרבעון האחרון של 2015 והאנליסטים צופים ירידה של 4.2% ברווח המצרפי של החברות ב-S&P 500

המסחר בבורסות וול סטריט בניו יורק, יולי 2012. AP
המסחר בבורסות וול סטריט בניו יורק, יולי 2012/AP

לאחר שבוע קטלני בשוקי המניות מסביב לעולם, המשקיעים מחפשים סיבות לאופטימיות. כאלה שיכולות להביא לשינוי מגמה של מדדי המניות.

סיבה מרכזית ומאוד חשובה יכולה להיות עונת דוחות טובה בוול סטריט. השבוע נפתחת עונת הדוחות לרבעון האחרון של 2015, כשאלקואה תפרסם מחר דוחות ומספר בנקים גדולים לקראת סוף השבוע, והאנליסטים צופים ירידה של 4.2% ברווח המצרפי של החברות ב-S&P 500, בעיקר על רקע ירידה חדה הצפויה ברווחים של חברות האנרגיה.

ג'ף סוט, אסטרטג השקעות ראשי בחברת Raymond James Financial , מעריך שהמדדים יכולים לצאת לראלי קצרצר במהלך השבוע מכיוון שמניות רבות נמצאות במצב של "מכירת יתר". "אין ספק שהשוק ביצע מהלך קיצוני יחסית למטה וכעת הוא צריך לבצע תיקון למעלה. השאלה היא אם זה יהיה משהו קצר ליום וחצי עד 3 ימים או יותר ממושך".

"יש זהירות בקרב המשקיעים והאנליסטים לקראת עונת הדוחות. אחרי כמה דוחות של חברות מרכזיות המשקיעים ירגישו יותר בנוח - או שלא", אומר קן פולקרי, מנהל השקעות בחברת O'Neil Securities .

ביום שישי פורסם דוח תעסוקה חזק בארה"ב. "אם נראה התייצבות בסין המשקיעים יחזרו להתמקד בביצועים של החברות והמשק האמריקאי וכאן התמונה טובה באופן יחסי אז יש גם מקום לאופטימיות", הוא אומר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully