וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יאפשר פעולות במט"ח באפליקציה

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

10.1.2016 / 10:34

לקוחות הבנק יוכלו לבצע פעולות במט"ח ולהתעדכן המצב החשבון שלהם בנוחות גם מחו"ל. יקבלו גם 50% הנחה על עמלות ההמרה דרך האפליקציה

מטבע יורו. AP
מטבע יורו/AP

בנק הפועלים הודיע כי יאפשר ללקוחותיו לקבל מידע מפורט על חשבונות המט"ח שלהם ולבצע פעולות המרה בין מטבעות באמצעות האפליקציה. הלקוחות יכולים מעתה לעקוב בכל רגע אחר התנועות והיתרות בחשבונם, לרכוש מט"ח בקלות כשהם נמצאים בחו"ל, ולהמיר מט"ח בחזרה לשקלים כשחוזרים מהחופשה. בנוסף, הבנק מעניק 50% הנחה בעמלת החליפין בביצוע הפעולה באמצעות האפליקציה.

אפשרויות המט"ח החדשות מצטרפות למגוון השירותים שהבנק מציע ללקוחותיו, כך שיוכלו לנהל את חשבון המט"ח שלהם בקלות לקראת הנסיעה, אם בהזמנת מט"ח וקבלתו בדלפק הבנק בנתב"ג או במעקב אחר ההוצאות בחו"ל באמצעות אפליקציית UP חו"ל.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים אמרה כי "עולם הבנקאות בסלולר מחייב חשיבה מתמדת על פתרונות יצירתיים ופשוטים ככל האפשר, גם לפעולות שיכולות להיתפס כמורכבות כמו המרות מט"ח למיניהן. באמצעות היכולות החדשות שנוספו באפליקציה, הבנק מספק ללקוחות מעטפת לפעולות בעולם המט"ח – גם בארץ וגם בחו"ל, וכך מאפשר להם לשלב בטבעיות בין הנוחות והזמינות של האפליקציה עם הפעילות שלהם במט"ח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully