וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי ומשרד התחבורה האמריקני ישתפו פעולה ב"עיר החכמה"

11.1.2016 / 15:47

שר התחבורה האמריקאי הכריז על שיתוף הפעולה עם החברה הישראלית בתערוכת האלקטרוניקה CES. במסגרת שיתוף הפעולה, מערכות של מובילאיי יותקנו באוטובוסים שישרתו נוסעים בפרויקט "העיר החכמה" שמקיים משרד התחבורה האמריקני

(בוידאו: פאנל ב-CES בהשתתפות שר התחבורה האמריקני אנטוני פוקס ומייסד ויו"ר מובילאיי אמנון שעשוע)

שר התחבורה האמריקאי, אנתוני פוקס, הודיע בתערוכת CES על שיתוף פעולה חדש ורחב-היקף עם חברת מובילאיי הישראלית. במסגרת שיתוף הפעולה יותקנו מערכות בטיחות

מתקדמות מתוצרת מובילאיי באוטובוסים שישרתו את "העיר החכמה" – פרויקט חדשנות של משרד התחבורה האמריקאי, שבו משתתפות ערים בארה"ב באתגר תחרותי שנועד לממש חזון של תחבורה חכמה.

המערכת של מובילאיי שתותקן באוטובוסים בפרויקט "העיר החכמה" נקראת Shield+, ומטרתה לסייע לנהגי אוטובוס להימנע מתאונות ולהגן על משתמשי דרך אחרים, כמו רוכבי אופניים, הולכי רגל ורוכבי אופנוע.

"שיתוף הפעולה שלנו עם מובילאיי מחזק משמעותית את אתגר 'העיר החכמה'", אמר השר פוקס. "המימון והטכנולוגיה של השותפים שלנו מהמגזר הפרטי יסייע לעיר הנבחרת להשתמש במידע מבוסס-נתונים במטרה להפוך את מערכת התחבורה בטוחה ויעילה יותר ולהתכונן להקראת העתיד של התחבורה".

לדברי יו"ר מובילאיי ומייסד-שותף של החברה, פרופסור אמנון שעשוע, "יצירת שינוי עמוק בתשתית התחבורה של ארה"ב תדרוש חשיבה חדשנית ותמיכה משמעותית גם מצד הממשלה וגם מצד המגזר הפרטי. "אנחנו נרגשים לקראת העבודה עם משרד התחבורה האמריקאי באתגר הזה, שמעודד ערים וקהילות אמריקאיות לאמץ פתרונות צופי-עתיד לאתגרי התחבורה שאיתם הן יידרשו להתמודד בעשורים הקרובים".

לפי הודעת משרד התחבורה האמריקאי, מערכות הבטיחות המתקדמות של מובילאיי יסייעו לא רק לנהגי האוטובוסים, אלא גם ישמשו לעיר שתיבחר באתגר "העיר החכמה" לתכנן וליישם שיפורים בטיחותיים במערכת התחבורה הציבורית העירונית. המערכות של מובילאיי יעבירו מידע בזמן-אמת, שיעובד וישמש לתכנון השיפורים התחבורתיים.

בהתייחסו לשיתוף הפעולה עם מובילאיי באתגר "העיר החכמה", כתב השר פוקס בבלוג של משרד התחבורה האמריקני כי "התוצאה מבטיחה להיות דוגמה למה שאנחנו יכולים להשיג כאשר ישויות ציבוריות ופרטיות משתפות פעולה ומשתמשות בכלים טכנולוגיים ומבוססי-ידע חדשניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully