וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי חגג שוויון הזדמנויות לילדים ונשים?

רונית מטיאס

12.1.2016 / 12:54

למי פרגן הראל ויזל, מה עשו מרק אוון, אוריאל לין ואריה זייף באילת, מה קיבל אבנר סטפק, היכן מטיילת חנה פרי זן

אור ושלום לילדים

אורן פלוטקין נועה ירון, מוטי שרף. אסף לב,
אורן פלוטקין נועה ירון, מוטי שרף/אסף לב

בטראסק בנמל תל-אביב, נערך אירוע לציון 35 שנות פעילות לעמותת אור שלום, המעניקה בית חם ומשפחה לילדים ונוער בסיכון שהוצאו מביתם לאחר שעברו התעללויות, אלימות והזנחה. אורן פלוטקין, יו"ר הועד המנהל בעמותה, ולימור ויזל, יו"ר מעגל הידידים של העמותה ארחו את: הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; רעיה שטראוס ושמואל בן דרור; עופרה וישראל רייף, יו"ר אפקון; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; ד"ר ציפי ויגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד; ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה; מיכל ואבנר סטפק, מיטב דש השקעות; טרי ניומן, בעלים ושותף בחברת ישראמרין.

ציפי ויגאל לנדאו. אסף לב,
ציפי ויגאל לנדאו/אסף לב

במהלך הערב הוענק לאבנר סטפק, לקבוצת הפועל ירושלים, לחברת סמארט, ולבנק יהב, אות הוקרה על התנדבות ותרומה לעמותה. התורמים נהנו מארוחת ערב שתרם טל חבוש, מבעלי קייטרינג פלפל שאירח את השף אדיר כהן ממסעדת "הרברט סמואל" ומהופעה "זיקוקים" של משה פרץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אורן פלוטקין, לימור ויזל, עופרה וישראל יף,עתליה שמלצר. אסף לב,
אורן פלוטקין, לימור ויזל, עופרה וישראל יף,עתליה שמלצר/אסף לב

מעניקים הזדמנות

קרין שור, שי ברונשטיין, רותם שחבר, חנה ראדו. אסף לוי, מערכת וואלה! NEWS
קרין שור, שי ברונשטיין, רותם שחבר, חנה ראדו/מערכת וואלה! NEWS, אסף לוי

עמותה שניר, המעניקה שוויון הזדמנויות לבני נוער, נתנה חסות לפורום הבוגרות של הבינתחומי בקמפוס, הכנס נערך ביוזמת ארגון פרסונה הפועל לקידום נשים בזירה הציבורית. במסגרת האירוע, נערך פאנל בהשתתפות כרמלה מנשה, ליאת רון, הדס שטייף, שהציגו כל אחת נושא מרכזי שחשוב לה לקדם, וענו על שאלות הקהל.

במאזינים: קארין שור, מי שעומדת בראש פרסונה, ורותם שחבר, מנכ"לית עמותת שניר, שהבטיחה שעמותת שניר תמשיך ליזום, לעודד יוזמות בתחום שוויון מגדרי, ולתמוך ביוזמות של נשים צעירות המבקשות להוביל שינוי בחברה הישראלית. "אנחנו מאמינים ששוויון מגדרי יביא מיצוי פוטנציאל ההון האנושי בארץ והגדלת הצמיחה, וקוראים לאוניברסיטאות המובילות לקדם חממות של מצוינות ויזמות נשית.". בין נותני החסות היו פרסום מקאן בראשות המשנה למנכ"ל חנה ראדו וחברת ההייטק מייפל בראשות סמנכ"לית השיווק שי ברונשטיין.

מגשימים חלומות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עופרה אלול רחמים מלול/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות, קבע השבוע את המזוזה הראשונה בבניין חדש שנוסף לקמפוס המרכז האקדמי פרס ברחובות, מלול סיפר איך נאבק עם עפרה אלול, מייסדת ויו"ר המרכז האקדמי פרס, להשאיר את המרכז ברחובות ובכך מגשימים את חלקו השני של החלום שהתחיל לפני עשור. מלול הביע תקווה שגם החלום השלישי-בניין שלישי, ייצא לפועל בעוד כמה שנים ובכך יושלם הקמפוס האקדמי, כולל מעונות לסטודנטים. פרופ' רון שפירא, נשיא המרכז האקדמי, סיפר כי האזור עליו הוקם הבניין החדש של המרכז האקדמי פרס הוזכר עוד במסכת פאה בתלמוד הירושלמי, אז הוא נקרא כפר דורון, והיה ידוע כמקום פורה שצמחו בו פירות אגדיים. "אני סמוך ובטוח שהבניין החדש שהקמנו יהיה אתר של פוריות במחקר ובהוראה".

ניו-יורק תל-אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליטל פרנקל, רויטל לוי צוברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רויטל לוי צוברי, מיסדת ומבעלי Laline , וליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק של הרשת, השיקו סדרת מוצרי טיפוח חדשה לפנים בהשקעה של 500,000 שקל. לוי צוברי סיפרה כי כל המוצרים מיוצרים בארץ, ומיוצאים גם לחנויות הרשת בחו"ל. השתיים סיפרו על החנות האחרונה של הרשת שנפתחה בכריסטמס האחרון בניו-יורק והפכה להצלחה בקרב הקהל האמריקני.

מתגלגלים דרומה

אוריאל לין ועוזי יצחקי. יוד צילומים,
אוריאל לין ועוזי יצחקי/יוד צילומים

בכירי ענף הרכב ומשרד התחבורה, הדרימו למלון הרודס אילת, לוועידת Cars2015-הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של איגוד לשכות המסחר. הועידה עסקה באתגרים אקטואליים של הענף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק אוון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במדרימים: אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה; מארק מקגאן, ראש המדיניות הציבורית של אירופה המזרח התיכון ואפריקה של UBER; מוני בר, מבעלי באדג'ט; טלי דרורי ברנר, מחברת עופר אבניר; מארק אוון, מנכ"ל גט טקסי ישראל; צחי ישראל, מנהל מכירות ישראל Mobileye; רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס; דני עיני, מנכ"ל חברת המזרח לשיווק מכוניות; יוני גריפמן, מנכ"ל UBER ישראל; סיגל עוז, מנכ"לית עמותת גלגלים; דני שמעוני, מנכ"ל הרץ; מאיר שביט, מנכ"ל איגוד חברות הביטוח; לוי יצחק, מנכ"ל ובעלים לוי יצחק חברה לשמאות וסקרים; רועי אלבז, מנכ"ל PANGO+; אליחי אליגון, מנכ"ל LEASE4U ; און הרן, סמנכ"ל פיתוח טכנולוגיות Auto-Talks; דניאל אלהרר, סמנכ"ל ERN סליקת תשלומים; חנן פרידמן, מנכ"ל BUSNET DRIVE; יקי אנוך, נשיא איגוד יבואני הרכב; ערן יעקב, המשנה למנהל רשות המסים; אבנר פלור, סמנכ"ל בכיר תנועה משרד התחבורה. בפלז'ר, הרצאה של ד"ר חיים שפירא, על תורת המשחקים וחשיבה אסטרטגית, סטנדאפ של אבי נוסבאום, וחגיגה יוונית-ישראלית עם טריפונאס.

רואים אוכלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רואים את האותיות הקטנות בתפריט המסעדה? שכחתם את המשקפים בבית? ארז כהן מנכ"ל ומבעלי דיוק אופטיקס, ראה את הנולד והשיק שיתוף פעולה עם מלון הבוטיק "דה נורמן", בעקבותיו יוצע ללקוחות שתי המסעדות שבמלון, שרות משקפי קריאה ממותגים של דיטה וברטון פררה, מותגים שנבחרו על-ידי המלון כמתאימים ליוקרת המלון. כהן אמר כי הוא סבור שהחיבור בין שני מותגי המשקפיים למותג דה נורמן, משתלב בצורה מושלמת, המשקפת את השאיפה למצוינות של שני הצדדים.

סערה בעולם השערה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לי לוי, צחי וטלי רביבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלי וצחי רביבו, מבעלי רשת HAIR CENTER והפרזנטורית שלהם לי לוי, השיקו במתחם בניין פסגות שבצומת הרחובות אחד העם רוטשילד, את סניף הדגל של רשת HAIR CENTER לטיפולי שיער. לרשת 5 סניפים ברחבי הארץ ולמעלה מ50,000 לקוחות, הרשת מתמחה בטיפולי שיער מתקדמים וממוקדים, לחברה גם מרכז לוגיסטי הכולל מחלקות טלמיטינג, שירות ושימור לקוחות, מחלקת לוגיסטיקה ומחלקה משפטית. בימים אלה מציינת הרשת עשור לפעילותה, ובשנה הקרובה אמורים להיפתח 3 סניפים בארץ ו-3 סניפים בחו"ל.

לב עוברת

תגידו בשעה טובה לעו"ד עינבר לב המתמחה בדיני משפחה, שעוברת למשרד מפואר במגדל משה אביב בבורסה ברמת גן. המשרד משתרע על פני 160 מ"ר, וממוקם בקומה ה-53 במגדל הגבוה במדינה. כשתציץ מהחלון תראה את הים ואת אזור גוש דן.

מישל מה בל

אביב בן יעקב. אסף לב,
אביב בן יעקב/אסף לב

אביב בן יעקב, מנכ"ל רשת SACARA, בחר במאפרת מישל אדרי, להיות מאפרת הבית של המותג, לנהל את פעילות המותג בתחום האיפור, ולהיות שותפה להשקת מוצרים חדשים שיושקו במהלך השנה. אדרי תעשיר את חשבון הבנק שלה ב כ- 100,000 שקל לשנה. ההחלטה לבחור באדרי נובעת מהתרחבות הרשת ומותג SACARA , התרחבות שהולכת וצוברת תאוצה. לאדרי 15 שנות ניסיון באיפור אופנה, טלוויזיה וכלות, וזו לה הפעם הראשונה שהיא משתפת פעולה עם מותג לואו קוסט COST LOW.

נעליים קונים מהר

קבוצת בריל, פותחת בימים אלה רשת חנויות נעליים חדשה בשם SHOW OFF בהשקעה של כ–4 מיליון שקל. הרשת תשווק נעלים ותיקים של מותגי פרימיום בינלאומיים לנשים ולגברים, אותם מייבאת הקבוצה. אל 4 החנויות שנפתחו בקניון גן העיר בתל-אביב, בקניון רננים ברעננה, במדרחוב שטמפפר בנתניה, ובסניף עודפים בביג פאשן נצרת. במהלך 2016 תצטרף חנות בגרנד קניון בחיפה והרשת צפויה להגיע ל-10 סניפים, עם היקף פעילות של כ-30 מיליון שקל בשנה. סיגל כספי, סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק של קבוצת בריל אמרה כי מדובר במהלך אסטרטגי של הקבוצה המחזיקה בנתח של כ-15% משוק ההנעלה בישראל, במטרה להרחיב את פעילותה ע"י פניה לקהל יעד המחפש מותגי פרימיום.

דיווח טרמינל

בני וחנה פרי זן, יו"ר פעילים טסו עם הבן לטיות בדרום אמריקה, האמנית והמלונאית רייציל ויצמן, טסה לאמשטרדם לבקר את הנכד החדש ולהתעדכן בשבוע האופנה המתקיים בעיר, אשת העסקים פנינה רוזנבלום טסה לביזנס אנד פלז'ר במיאמי וברצלונה.

סופרברנדס. רפי דלויה
שמעון פרס, אתי עמיעד וערן יסעור. תצלום: רפי דלויה)/רפי דלויה

פרס - מותג על

אתי עמיעד וערן יסעור, מנכ"לים משותפים של ארגון סופרברנדס ישראל, התייצבו במרכז פרס לשלום, כדי להעניק לשמעון פרס, הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, את המהדורה המיוחדת של ספר ה superbrands ולברך אותו על זכייתו זו השנה השביעית ברציפות, בתואר "מותג על". פרס התרגש לקבל את הספר עם תמונתו על הכריכה ואמר כי חשוב להמשיך ולייצג את ישראל בכל הקשור למיתוג. עמיעד אמרה כי מדובר בהישג יוצא דופן משום שבשבע השנים האחרונות, לא הייתה אישיות מלבד פרס, ששמרה על מעמדה כמותג על.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully