וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מגה להנהלה: "הכניסו יד לכיס"

על רקע המשבר המתמשך ברשת מגה שמסכן את משרותיהם של 3,500 עובדי החברה קרא סגן יו"ר ועד העובדים להנהלה בראיון באולפן וואלה! NEWS לשמור על הרשת פתוחה. "עשו במגה השקעות לא נכונות. התעשרו על חשבון החברה שלנו"

עריכה: ניר חן

רשת מגה מיטלטלת חודשים רבים במצב של חוסר ודאות. היום היתה אמורה להיערך פגישה עם הספקים הגדולים הדורשים מהנהלת מגה תשלום במזומן על הסחורה ולא תשלום באשראי כנהוג עד כה. הפגישה נדחתה וכרגע לא ברור מה יעלה בגורל הרשת – המצב עלול אף להגיע לכדי החלטה על כינוס נכסים בשבוע הבא ומשרותיהם של 3,500 עובדי הרשת נמצאות בסכנה.

סגן יו"ר וועד עובדי מגה, יוסי שמעוני, אמר בראיון באולפן וואלה! NEWS על רקע המשברכי העובדים לא נמצאים כלל בתמונה . " אנחנו לא יודעים מה קורה בין ההנהלה לספקים. יש כאן מגמה ברורה לסגור את מגה. אם זה מצד בעלי המניות, הספקים הגדולים", אמר שמעוני.

"לא ייתכן כי במדינת ישראל, שחברה כ"כ גדולה תיסגר. אני מבקש בבקשה חד משמעית, עם כל האחריות, השקעתם את זה בדברים שלא קשורים בחברה. אל תברחו, כי זה כואב לי. אני פונה לבעלי המניות, לקיבוצים, לדודי וויסמן שיושב על זרי דפנה כשאנחנו נמצאים בבית מודאגים. עכשיו בשעת השין כל הספקים הגדולים רוצים לסגור את החברה רק בגלל דבר אחד. העסק קורס, קניתם את העובדים בנכסים, עכשיו זה הזמן להחזיר את הנכסים בחזרה ולהעמיד אותם על הרגליים.

יש ברשת עובדים טובים, יש כסף, יש רגליים על הקרקע. לא ייתכן ש-3,500 העובדים של רשת מגה ילכו הביתה. עשו במגה השקעות לא נכונות. התעשרו על חשבון החברה שלנו. יש לכם כסף, נכסים, תכניסו יד לכיס, לחצי שנה, לארבעה חודשים, עד שנעבור את החג ושיגיע משקיע" , אמר שמעוני.

  • עוד באותו נושא:
  • מגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully