וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: פרנקפורט ופאריס עולות בהובלת מגזרי הבנקאות והרכב

רן דוידוב

10.10.2002 / 11:00

לאחר הירידות החדות שרשמו מניות הבנקים והרכב אתמול נרשם היום תיקון בשערן; קומרצבנק ודויטשה בנק עולות ב-12% ו-6.5% בהתאמה



מניות המגזר הבנקאי מובילות את שוקי המניות האירופיים לעליות שערים קלות. בגרמניה ממריאים קומרצבנק ודויטשה בנק ב-12% ו-6.5% בהתאמה לאחר מספר ימים של ירידות חדות. מניות הטלקום רושמות מגמה חיובית ומצטרפות למניות מגזר הרכב המתקנות מעט את המגמה השלילית הקשה ששלטה אתמול במגזר. בפרנקפורט מתחזק הדקס ב-0.8%; ה-CAC עולה בפאריס ב-0.6%; בלונדון רושם ה-FTSE ירידה של 0.3%.



מניות הטכנולוגיה רושמות עליות. חברת האלקטרוניקה והשבבים פיליפס הודיעה כי תסגור את חטיבת הרכיבים ןתרשום הוצאה חד פעמית של 175 מיליון יורו בשל הסגירה. מנייתה עולה ב-0.2%. אינפיניון ו-ST הצרפתית, שתי חברות השבבים הגדולות באירופה, עולות ב-5.2% ו-2.3% בהתאמה.



נוקיה עולה ב-0.7% לאחר שנומורה העלה את דירוג המניה וחזה שהחברה תאשר את תחזית הרווח השנתית בשבוע הבא. מתחרותיה הצרפתית והשוודית, אלקטל ואריקסון, עולות ב-5.3% ו-2% בהתאמה.



מגזר הרכב מתאושש מהמגמה השלילית הקשה שהפילה אתמול את מניות הרכב בכל רחבי העולם. פיז'ו ורנו עולות בצרפת ב-1.5% ו-1% בהתאמה. דיימלר קרייזלר מתחזקת ב-1.8%. פיאט מתרוממת משפל של 18 שנה עם עלייה של 1.5%.



חברת התרופות השווייצית רוש יורדת ב-1.5% לאחר שדיווחה על עלייה של 1% במכירותיה בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אך החמיצה את תחזיות האנליסטים. רוש קרובה להסכם פשרה בנוגע לתביעה על תיאום מחירים של ויטמינים שמייצרת החברה.



חברת הקוסמטיקה הצרפתית ל'וריאל מאבדת 0.6% לאחר שהודיעה על עלייה של 8.6% במכירותיה בתשעת החודשים של השנה, הודות להשקת מוצרים חדשים. העלייה היתה בקצה התחתון של תחזיות השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully