וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מגה: "לא נוותר, הרשת לא תיסגר"

דב גיל-הר

17.1.2016 / 16:34

בראיון לאולפן וואלה! NEWS אמר יוסף שמעוני מוועד העובדים של מגה כי כעסם מופנה לבעלי השליטה בחברה ולא להנהלה. שמעוני קרא גם להתערבות של שרים וחברי כנסת במשבר והבטיח שהעובדים יילחמו ויצילו את הרשת

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

"יש לנו תחושות של בושה ואכזבה. תחושה של לבד", כך אמר היום (ראשון) יוסף שמעוני, חבר בוועד העובדים של מגה בראיון לאולפן וואלה! NEWS. "3,500 עובדים לא ישנים בבית. לא נרדמים".

שמעוני הבהיר כי העובדים מפנים את כעסם לבעלי השליטה בחברה. "אין לנו בעיה עם הנהלת החברה. הבעיה שלנו היא עם בעלי השליטה. לא ייתכן שנשב בשקט. הגיע הזמן שנרים את הראש. אנחנו לא נגד הנהלה. אנחנו אומרים לבעלי השליטה תוציאו את הכסף מהכיס". לחברי הממשלה והכנסת קרא שמעוני גם לשמוע את זעקת העובדים.

"מחר כל סניפי הרשת סגורים ואני מודיע לכל העובדים והעובדות. תגיעו לבית המשפט בלוד בשעה 8:00 בבוקר". שמעוני אמר כי פוליטיקאים מהמרכז והשמאל הגיעו לתמוך בעובדים. "אבל זה לא הנושא. שלא יבואו להזדהות רק בהפגנה. לא ייתכן שאנחנו חברי מגה, באים אלינו נותנים 5 דקות וסוגרים".

שמעוני אמר כי העובדים יילחמו על קיום הרשת. "הרשת הזאת לא תיסגר ואף עובד לא יפוטר. רק דבר אחד יקרה. כגוש אחד לא נשתוק ולא ננוח עד שאחרון בעלי השליטה ייתן את דינו. לא ניתן יד להבראת העסק. תוציאו כסף מהכיס ותביאו נכסים לחברה, אנחנו כבר נסתדר".

  • עוד באותו נושא:
  • מגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully