וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופת הגמל עוצמה השיגה בספטמבר תשואה ריאלית שלילית של 1.4%

אלי דניאל

10.10.2002 / 12:13

מאז תחילת השנה רשמה עוצמה תשואה ריאלית שלילית של כ-10.3%; סגנון מט"ח השיגה בספטמבר תשואה של 5%

הירידות החדות שנרשמו בחודש שעבר באג"ח הממשלתיות השקליות ובשוקי המניות בארץ ובעולם הובילו את קופת הגמל עוצמה, קופת הגמל הגדולה ביותר מבין אלו המנוהלות ע"י בנק לאומי , לרשום תשואה ריאלית שלילית של כ-1.7% בחודש ספטמבר, כך עולה מנתוני קופות הגמל של לאומי המתפרסמים היום. קופת הגמל עוצמה, אשר היקף הנכסים שלה מסתכם כיום בכ-9.5 מיליארד שקל, רשמה מאז תחילת השנה תשואה ריאלית שלילית של כ-10.3%.

קופת הגמל שיאון המנהלת נכסים בהיקף של כ-3.4 מיליארד שקל, רשמה בחודש ספטמבר תשואה ריאלית שלילית של כ-2.1%, מה שמביא אותה לתשואה שלילית של כ-11.4% בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2002.

קופת הגמל סגנון מט"ח, המנהלת נכסים בהיקף של 78 מיליון שקל, היתה היחידה מבין קופות הגמל המנהלות ע"י הבנק אשר השיגה בחודש שעבר תשואה חיובית, תשואה שהגיעה לכ-5%. מתחילת שנת 2002 מציגה סגנון מט"ח תשואה ריאלית בשיעור של כ-6.8%.

מנגד, קופת הגמל סגנון שקלים, המנהלת נכסים בהיקף של 547 מיליון שקל, השיגה בחודש החולף את התשואה הריאלית הגרועה ביותר מבין הקופות המנוהלות ע"י לאומי - תשואה שלילית של כ-5.5%, בעוד שקופת הגמל סגנון מניות המנהלת נכסים בהיקף של 81 מיליון שקל השיגה את התשואה הגרועה ביותר מאז תחילת השנה - תשואה שלילית של כ-20.4%.

היקף נכסיהן של 15 קופות הגמל המנוהלות ע"י לאומי מסתכם כיום בכ-25.1 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully