וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה הקפאת הליכים לרשת מגה למשך 30 יום

18.1.2016 / 8:12

ביהמ"ש אישר בקשת מגה להקפאת הליכים. עובדי מגה קיבלו בביהמ"ש את אביגדור קפלן, יו"ר אלון רבוע כחול, בקריאות זעם, לאחר שאמש התברר כי הוא זכה לבונוס של 560 אלף שקל. צפו בראיון לאולפן וואלה ! NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בלוד אישר הבוקר (שני) הקפאת הליכים לרשת מגה למשך 30 יום. עורך הדין מטעם מגה אמר בעת הגשת הבקשה כי הבקשה מוגשת במצב הטוב ביותר האפשרי אליו הגיעה הרשת. "הגענו למצב כזה אחרי שבחודשים האחרונים התבצע תהליך הבראה משמעותי וכואב שכלל סגירת 55 סניפים", אמר. "התכנית מניחה שמדפי מגה יתמלאו בחזרה, ואולי להבדיל מהתקופה הקודמת ניתן לומר בוודאות שכל מי שיספק שירותים למגה וייתן לה שירותים בתקופת ההקפאה - מובטח לו ולא יהיה חשש שהמוצרים והשירותים לא ישולמו. בהנחה שהמדפים יתמלאו והעובדים יחזרו לעבודה ניתן יהיה להפעיל את הרשת לתקופה זו ובה יהיה את כל הכלים לנסות ולמצוא לרשת זו בעלים חדש".

הפגנה עובדי מגה מחוזי לוד. אבי כהן
העובדים מפגינים מול בית המשפט/אבי כהן

עורך הדין של מגה הסביר כי "הסדר הנושים הקודם תקף, הוא לא בוטל. לא בוטלו התחייבויות הריבוע הכחול. אנחנו נכנסים כאן להליך של מעטפת של הקפאת הליכים להסדר הנושים הקיים. אם יימצא שצריך לבצע התאמות להסדר הקיים, אני מניח שיידעו לעשות זאת". עורך הדין של מאפיית אנג'ל טען לעומתו כי מגה לא עמדה בהתחייבויותיה. "צורם שמגה דאגה יותר לריבוע הכחול מאשר לספקיה. מבחינת המספרים ברור שמגה לא עמדה בהתחייבויות", אמר.

במסגרת הדיון על הנאמנים שימונו לתהליך הקפאת ההליכים של החברה ביקשו העובדים למנות את ירון זלכה לתפקיד. במקביל, אמר השופט כי יש לו בעייה עם רשימת הנאמנים שהגיש הכנ"ר וכי לא יוכל למנות את עו"ד חגי אולמן לתפקיד ללא הסכמה כללית של כל הצדדים עקב קשר שיש ביניהם.

לבסוף הודיע השופט על החלטתו. "לאחר ששמעתי טיעונים רבים באשר לזהות הנאמנים שימונו - אני מורה על מינויוי של רואה חשבון גדי טרבלסי, עו"ד אהוד גינדס וכן עו"ד אמיר פרטוק. פרטוק מייצג את החברה, מקובלת עלי עמדת כנ"ר כי לנוכח פערי המידע הקיימים בין הנאמנים האחרים לעו"ד פרטוק יש למנות גם אותו ולו לתקופה זמנית. תפקידם יהיה לנסות לשקם את החברה או להביא למכירתה, אולם הנאמנים ישימו לנגד עיניהם חשיבות שימור מקומות העבודה של העובדים ושיקול זה ינחה אותם וינחה גם את בית המשפט".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אביגדור קפלן – יו"ר דירקטוריון קבוצת כלל ביטוח. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אביגדור קפלן/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

לבית המשפט הגיע גם יו"ר חברת האם של מגה, אלון רבוע כחול, אביגדור קפלן שהתקבל בזעם על ידי העובדים במקום על רקע הפרסומים על הבונוס הצפוי בסכום של 560 אלף שקל. לשאלת "גלובס" האם הוא חש בנוח עם הבונוס שהוא משלשל לכיסו בזמן שעובדי מגה נאבקים על פרנסתם, השיב קפלן: "אני עובד ב-3 משרות מסביב לשעון ומרוויח שליש ממה שהרוויח קודמי, ממגה לא לקחתי פרוטה, ולכן לקחת את הבונוס שקיבלתי ולעשות ממנו עניין זה פשוט לא הוגן".

הפגנה עובדי מגה מחוזי לוד. אבי כהן
העובדים מפגינים מול בית המשפט/אבי כהן
הפגנה עובדי מגה מחוזי לוד. אבי כהן
העובדים מפגינים מול בית המשפט/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully