וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מגה חוזרת לפעילות מלאה - כל הסניפים ייפתחו

הנאמנים שמינה בית המשפט לרשת הודיעו כי למשך תקופת הקפאת ההליכים יחזרו כל העובדים לפעילות ומשכורתם, כמו התשלומים לספקים, מובטחים

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

(ראיון עם עובד מגה מול בית המשפט אתמול)

"כל סניפי רשת מגה יחזרו מחר לפעילות מלאה ואנחנו פועלים במלוא המרץ להבטיח זאת", כך מסרו אמש (שני) רו"ח גבי טרבלסי, עו"ד אמיר ברטוב ועו"ד אהוד גינדס, שמונו על ידי בית המשפט המחוזי בלוד לנאמנים ויסייעו בהנהלת החברה.

"פעילות כל סניפי מגה, מגה בעיר, זול בשפע מתחדשת במלואה ומחר בבוקר כל הסניפים יפתחו כרגיל, כאשר המדפים יתמלאו בימים הקרובים. כל 3,500 עובדי הרשת חוזרים מחר לפעילות מלאה ושכרם מובטח במשך כל תקופת ההקפאה. פעילות 'מגה באינטרנט' תחזור לפעילות מלאה תוך 48 שעות. אנחנו קוראים לקהל הקונים לחזור ולקנות ברשת ולהבטיח את שמירתם של אלפי מקומות עבודה", מסרו הנאמנים.

הנאמנים התייחסו לסוגיית הספקים ונותני השירותים: "הספקים ונותני השירותים הם שותפים מלאה להצלחת הפעילות. התשלומים בעבור הסחורה שתסופק בתקופת ההקפאה – מובטחים במלואם על ידי בית המשפט, וישולמו מידי שבוע. אנחנו והנהלת החברה נעמוד לרשותם של הספקים ומצפים כי תנאי הסחר שהיו נהוגים ערב המשבר, ימשכו גם בתקופת הקפאת ההליכים".

"המטרה שלנו היא לשמור על רשת מגה כרשת מאוחדת ושלמה. להמשך קיומה של רשת מגה כרשת מאוחדת תפקיד צרכני מכריע בכדי להבטיח בעתיד תחרות ומחירים תחרותיים לצרכנים. בכוונתנו לפעול לאתר משקיע שידע לשמר את החברה, את אלפי מקומות העבודה ולהצעיד אותה לעבר עתיד טוב יותר. אנו ערים למשימה החשובה אשר נוגעת באלפי משפחות העובדים ולשוק הקמעונאות הישראלי ומקווים שכל הגורמים הרלוונטיים יעשו ככל שניתן בכדי להצעיד את הקבוצה קדימה בשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • מגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully