וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולדשטיין: סיון לא תוכל להמשיך את פעילותה לבד - רק כחלק מגוף גדול כמו מטריקס

אמיר טייג

10.10.2002 / 14:41

סיון מבטלת היום את ההקצאה הפרטית לפורמולה; לא תגייס כ-10 מיליון שקל כדי להמשיך לעמוד בדרישות הרישום למסחר בבורסה



חברת סיון הדרכה ומערכות מודיעה היום כי החברה האם פורמולה מבטלת את תוכניתה להזרים לה כ-10 מיליון שקל באמצעות הקצאה פרטית. "הסיבה לביטול התוכנית היא מעגל מוזר אליו נכנסה החברה", אומר דני גולדשטיין יו"ר פורמולה ובעל השליטה בה. "מטרת ההזרמה היתה לעמוד בדרישות ההון העצמי של הבורסה, אבל ההקצאה הפרטית היתה מורידה את שווי אחזקות הציבור מתחת ל-6 מיליון שקל, דבר אשר שוב היה גורם לחברה לא לעמוד בדרישות הבורסה", אומר גולדשטיין.



סיון, בעלות הון עצמי של כ-2.2 מיליון שקל ניסתה לגייס כסף נוסף מחברת האם, פורמולה, על מנת לעמוד בדרישות הון עצמי מינימלי של הבורסה לניירות ערך. על פי התוכנית, פורמולה היתה מזרימה לחברה כ-10 מיליון שקל תמורת מניות החברה.



"מאחר ואנו מתכוונים למזג בין סיון ובין מטריקס, החלטנו לוותר על המאמץ ולא להתעמת עם הבורסה ולבטל את ההקצאה הפרטית", אומר גולדשטיין. עמידה בדרישות הרישום למסחר בבורסה הופכות למיותרות אם וכאשר תושלם הרכישה של מניות סיון מהציבור, רכישה אשר מתוכננת להסתיים עד תום 2002. "לסיון עתיד טוב כחלק מגוף גדול כמו מטריקס", אומר גולדשטיין, ומעריך כי אם לא יצליח המיזוג עם מטריקס, ייבדקו אפשרויות לשלב את סיון במסגרת גדולה יותר. "סיון אינה יכולה להמשיך את פעילותה לבד", אומר גולדשטיין ולפיכך רומז כי החברה צפויה להימחק ממסחר בכל מקרה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully