וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי משב תומכים בבקשת הנאמן מבית המשפט להתיר לו למכור את נכסי החברה לכור מתכת

אלי דניאל

10.10.2002 / 15:11

נציגי העובדים: כל עיכוב באישור הרכישה יגרום לנזק בלתי הפיך לחברה; ביהמ"ש המחוזי בת"א קצב היום לבנקים ולכנ"ר 7 ימים למסירת עמדתם ביחס לבקשת הנאמן



על רקע בקשתו של רו"ח אוריאל להב, הנאמן של חברת משב תעשיות מבית המשפט, לאשר לו לקבל את הצעתה של כור מתכת בנוגע לרכישת נכסי החברה, הודיעו היום עובדי משב כי הם תומכים בביצוע עסקה זו.



מוועד העובדים של משב נמסר ל-TheMarker כי "עובדי משב הגיעו להסכמות עם חברת כור מתכת בנוגע להמשך העסקתם בחברה, ולאור הסכמות אלה החליטו העובדים לתמוך בחברת כור מתכת". לדברי העובדים, "כל עיכוב ומשיכה של אישור הרכישה ע"י הגורמים השונים יגרום לנזק בלתי הפיך לחברה, ולפגיעה חמורה באמון שנתנו בה עד היום לקוחותיה הנאמנים".



כזכור, אתמול פנה להב, באמצעות בא כוחו, עו"ד צחי פלדמן, לבית המשפט והמליץ בפניו לקבל את הצעתה של כור מתכת לרכישת משב, וזאת בכפוף לבדיקת נאותות שתיערך על ידה. כור מתכת הציעה לשלם עבור נכסי החברה 12 מיליון שקל במזומן, וכן תשלום נוסף שיהווה 40% מרווחי משב ב-5 השנים הבאות, ולבד שסכום זה לא יעלה על 4.25 מיליון שקל.



הנאמן ציין בבקשה שהגיש לבית המשפט כי בכור מתכת הבטיחו לשקול את העלאת הסכום שישולם במזומן, אם כי לא היו מוכנים להתחייב על תשלום של 15 מיליון שקל. נאמן החברה ציין כי להערכתו, על כור מתכת לשלם עבור משב לפחות את הסכום שהוצע על ידי חברת שיכון ובינוי שפרשה מהמירוץ אחר משב.



באשר לעובדי משב, הרי שהנאמן ציין כי כור מתכת מתכוונת לרכוש את החברה בשלמותה על מנת לשמרה כגוף פעיל, ולהמשיך להעסיק בה את מרבית העובדים, כך שנראה כי כוונה זו של כור מתכת היא הסיבה לתמיכת העובדים בקבלת הצעתה.



בתגובה לבקשת הנאמן קבעה היום שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, כי מי מבין הבנקים, הכנ"ר ושאר הצדדים להליך, אשר מעוניין להתנגד לבקשת הנאמן, יצטרך לעשות כן בתוך שבעה ימים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully