וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידי גילה ממשיך לחתוך: סיליקון ואליו פיטרה היום כ-40% מעובדיה

עינב בן יהודה

10.10.2002 / 14:37

כך נודע ל-TheMarker; החברה הבת של זן ריסרץ' העסיקה כ-70 עובדים ונותרה עם כ-40; לפני כ-3 חודשים הודיעה זן על הפסקת פעילותה של חטיבתה השנייה - Multibeam



חברת סיליקון ואליו הירושלמית, החברה הבת של זן ריסרץ' שבשליטת דוידי גילה, החלה היום בפיטוריהם של כ-40% מעובדיה - כך נודע ל-TheMarker. דיוויד הבר, סמנכ"ל הכספים של זן ריסרץ', אישר כי החברה החלה היום בתהליך של קיצוץ מצבת כוח האדם, אך סירב לפרט את היקפו.



החברה, שהעסיקה עד עתה כ-70 עובדים וכעת נותרה עם כ-40 עובדים, נרכשה על ידי חברת זן ריסרץ' מחברת טיוגה תמורת 22.25 מיליון דולר באפריל 2001. סיליקון ואליו, העוסקת בתכנון ופיתוח של שבבים לרשתות תקשורת נתונים, ייצרה עבור זן הכנסות של 888 אלף דולר ברבעון הראשון של 2002 והובילה אותה להוצאות מו"פ של 1.8 מיליון דולר. אין נתונים לאחר הרבעון הראשון, שכן זן ריסרץ' הפכה לחברה פרטית לפני כשלושה חודשים.



פעילותה המסורתית של זן ריסרץ', שרוכזה במסגרת חטיבת ה-Multibeam שלה והתמחתה בשיפור יכולת הקריאה של מדיה אופטית, הופסקה ב-26 באפריל, וככל הידוע לא נמכרה לאף גורם, על אף שחברת טכנולוגיה הציעה מיליון דולר עבורה.



ביולי האחרון הצליח גילה, שהחזיק ב-26% ממניותיה של זן ריסרץ', להעביר הצעת רכש במסגרתה קיבל את הבעלות המלאה על החברה. גילה הציע לרכוש את מניות החברה במחיר של 10 פני למניה במזומן, מה ששיקף לחברה שווי של כ-25.6 מיליון דולר בזמנו. בתום הרבעון הראשון של השנה נותרו בקופתה של החברה מזומנים בהיקף של כ-50 מיליון דולר.



במהלך שנת 2001 פיטרה חברה אחרת של גילה, ואיו , את מרבית עובדיה. החברה, שהעסיקה כ-250 עובדים, פיטרה כ-190 מהם בשני סבבים עיקריים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully