וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BMC Software נסוגה מכוונתה לרכוש טכנולוגיית קמלוט הישראלית תמורת כמיליון דולר

בעז בבאי

10.10.2002 / 15:57

על פי הערכות, חברות נוספות מגלות עניין ברכישת טכנולוגיית אבטחת המידע שפיתחה החברה, הנמצאת כיום תחת מפרק זמני



חברת BMC Software, הנחשבת לאחת מעשר חברות התוכנה הגדולות בארה"ב, נסוגה ככל הנראה מכוונתה לרכוש את הטכנולוגיה של חברת קמלוט הישראלית, תמורת כ-1 מיליון דולר. על פי הערכות, חברות נוספות מגלות עניין ברכישת טכנולוגיית אבטחת המידע שפיתחה החברה, הנמצאת כיום תחת מפרק זמני.



בפברואר השנה, מינה ביהמ"ש המחוזי בחיפה את עו"ד דני פרידמן ממשרד חיים צדוק ושות' כמפרק הזמני של חברת הסטארט אפ קמלוט, לפי בקשתן של שלוש משקיעות בחברה - הקרנות סטאר וכור הון סיכון וחברת ההשקעות אמפל. השלוש פנו אתמול לביהמ"ש המחוזי בבקשה לפרק את החברה, לאחר שהחברה פיטרה את שארית עובדיה במרכז הפיתוח בחיפה וסגרה את שעריה. חברת ההשקעות דקלו בן-יהודה ושות', מונתה לאתר קונה פוטנציאלי של הטכנולוגיה שפיתחה החברה.



קמלוט פיתחה תוכנות אבטחה לרשתות תקשורת, האמורות לעקוב אחר פעילות העובדים, ולהתריע מפני חריגות. פיתרון אבטחת המידע משמש לניהול אוטומטי של הרשאות הגישה בארגונים. מוצר החברה - Hark! - מנתח דפוסי התנהגות ותבניות שימוש המאפיינים את המשתמשים המורשים ומקורות המידע, ומייצר מערך הרשאות גישה לרשת המחשבים.



חברת BMC, המפתחת תוכנות לניהול מערכות מחשוב ארגוניות גדולות, מעסיקה 6,500 עובדים. החברה, הנסחרת בבורסה של ניו יורק לפי שווי של 2.7 מיליארד דולר, רשמה מכירות של 1.25 מיליארד דולר בארבעת הרבעונים האחרונים.



במארס 99' רכשה BMC את חברת המימד החדיש תמורת 650 מיליון דולר במזומן. דן ברנע, ששימש מנכ"ל המימד החדיש, הוא כיום מספר 2 ב-BMC, ומשמש מנהל הפיתוח הטכנולוגי שלה. בשנת 2000 רכשה BMC את חברת אופטיסיסטמס הישראלית תמורת 70 מיליון דולר במזומן.



ל-BMC יש 450 עובדים בישראל: 420 במרכז מחקר ופיתוח ברמת החייל, והשאר במעבדת מחקר בתל חי. ערב עסקת רכישתה העסיקה המימד החדיש 250 עובדים, ומכירותיה הסתכמו ב-100 מיליון דולר בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully