וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יאהו מזנקת ב-18% לאחר שהיכתה את התחזיות; חברת הביטוח אטנה מזנקת ב-17.6%

דפנה מאור

10.10.2002 / 21:32

אטנה הכפילה את תחזיות הרווח לרבעון השלישי; מניות העיתונות יורדות בעקבות החמצת התחזיות של המו"לית דאו ג'ונס, שמנייתה נופלת בכ-8%



מניית יאהו מתבלטת במסחר בוול סטריט בזינוק של 17.9% לאחר שהיכתה את תחזיות האנליסטים בדו"ח הרבעון השלישי. בשוק הטכנולוגיה והבלו צ'יפ מגמה חיובית כללית, ומנגד יורדות מניות מו"ליות העיתונות, לאחר שדאו ג'ונס החמיצה את תחזיות הרווח לרבעון השלישי.



יאהו עולה ב-18% לאחר שדיווחה על רווח רבעוני שני ברציפות אחרי שישה רבעונים של הפסדים. חברת האינטרנט דיווחה על רווח נקי של 28.9 מיליון דולר או 5 סנט למניה, מעל לתחזיות הרווח של 4 סנט למניה.



בשורת ההכנסות נרשמה ליאהו צמיחה של כ-50% ל-248.8 מיליון דולר, מעל לתחזית הכנסות של 239.2 מיליון דולר, ולעומת הכנסות של 166.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. לצמיחה בהכנסות תרמה עלייה צנועה בהכנסות מפרסום ועלייה בהכנסות מעסקים נוספים כגון עמלות רישום.



לצד יאהו עולות מניות אינטרנט כמו אמזון , העולה ב-4.1%; ו-AOL טיים-וורנר העולה ב-3.4%.



מניות חברת הביטוח אטנה מזנקות ב-17.3% לאחר שהחברה הכפילה את תחזיות הרווח לרבעון לעומת הערכות האנליסטים, בשל שיפור בשולי הרווח. אטנה צופה לרשום רווח של 70 סנט למניה ברבעון השלישי, ו-2.20-2.25 דולרים למניה עבור השנה כולה.



ירידות נרשמות במגזר העיתונות. היום דיווחה דאו ג'ונס, המו"לית של "וול סטריט ג'ורנל", על ירידה חדה ברווחיה והחמצה של התחזיות לרבעון. רווחיה ברבעון השלישי הסתכמו ב-2.4 מיליון דולר, או 3 סנט למניה, לעומת רווח של 16.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח למניה, סך 6 סנט, נפל ב-2 סנט מהתחזיות. מניית דאו ג'ונס יורדת ב-8.1%; מתחרתה, ניו יורק טיימס יורדת ב-2.7%.



מריל לינץ' הוריד את ההמלצה על מניית ג'נרל אלקטריק ל"נייטרלי" מ"קנייה" והוריד את תחזית הרווח לרבעון השלישי. מניית קונצרן הענק יורדת ב-1.3%.



מניה נוספת הנכללת במדד דאו ג'ונס היא וול מארט, היורדת ב-1.5% לאחר שדיווחה על גידול של 3.3% במכירות בחנויות הזהות שלה בחודש ספטמבר. נתונים אלה עלו בקנה אחד עם תחזיות מונמכות של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully