וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה עשו אנשי העסקים השבוע

רונית מטיאס

20.1.2016 / 13:33

את מי ארחו תלמה בירו ואייל מליס, היכן נפגשו יוני שסטוביץ, רמי לוי שביט ושלום זיידלר, למה נרתם הפרסומאי רמי יהושוע והיכן חגגו את העונה החמה של HOT

מתרימים בסיטי

ליאורה ורמי יהושוע. רפי דלויה
ליאורה ורמי יהושוע/רפי דלויה

הפרסומאי רמי יהושוע, פנינה ומשה אדרי, וד"ר רן שטיינברג, ערכו באולם ה"סיטי הול" החדש שב"סינמה סיטי" גלילות, אירוע התרמה להקמת יחידה להשתלות כליה לילדים בבית החולים רמב"ם.

.

יאיר סרוסי רן שטיינברג. רפי דלויה
יאיר סרוסי רן שטיינברג/רפי דלויה

בתורמים: רות רפפורט ובתה עירית רפפורט; השר לשעבר שלום שמחון שתרם לאירוע את יין שמחון שהוא מייצר; אילנית ימיני ואבי לוי מנכ"ל "מליסרון"; יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים; פנינה ומשה אדרי, שתרמו את האולם; ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי תה"ש; ליאורה בירנהק ושוקי מרקוס, מבעלי "מנעמים", שחגג באותו יום יום הולדת; עמוס שפירא, נשיא אוניברסיטת חיפה; רן דנאי מנכ"ל "טויוטא"; רונית רייכמן להט שהגיעה עם חברתה ענת גורן; שרה וזאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; גיורא עופר; ליאור וירון גלפנד, מבעלי "ארטרא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רפי אדרי, ורד גרינבים, עמוס שפירא וליאת נויברט. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
רפי אדרי, ורד גרינבים, עמוס שפירא וליאת נויברט/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

הכנסות הערב להקמת יחידה להשתלות כליה לילדים בבית חולים רמב"ם ע"ש רות רפפורט

ליאורה בירנהק שוקי מרקוס. רפי דלויה
ליאורה בירנהק שוקי מרקוס/רפי דלויה
רן דנאי ורן בנדר. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
רן דנאי ורן בנדר/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

לומדים מכישלונות

אלי גידור תלמה בירו ואיציק אברכהן. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
אלי גידור תלמה בירו ואיציק אברכהן/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ואייל מליס, יו"ר הארגון ומנכ"ל תנובה החדש, ארחו במרכז הירידים בתל אביב את הכנס השנתי שכותרתו: "לא מפחדים מכישלונות".

תמונה  עינת ינאי גיל סמסונוב ודפנה נעים שאול. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
עינת ינאי גיל סמסונוב ודפנה נעים שאול/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

על אף שבירו דיברה על הקושי בגיוס בכירים שיסכימו לדבר על כישלונותיהם, היו שם ארז ויגודמן, מנכ"ל טבע שסיפר שמנהלים צריכים לדעת לצאת מאזור הנוחות ולקחת בחשבון את האפשרות להיכשל; ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, שאמרה שלא הרבה יסכימו להודות בכישלונות שלהם וספרה שכשניסו להחדיר למוצריהם תו תקן של צרכנות בריאה טעו כי היו יומרניים מידי; דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים; הראל ויזל, מנכ"ל פוקס; ינקי מרגלית יו"ר SPACE IL ; ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, שזכה בתואר איש השיווק של השנה.

מחממים מנועים

יורם מוקדי, טל גרנות גולדשטיין, מאור זגורי. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
יורם מוקדי, טל גרנות גולדשטיין, מאור זגורי/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

טל גרנות-גולדשטיין מנכ"לית HOT, ויורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן, השיקו במתחם האירועים "בן אביגדור", את העונה החדשה של HOT . אחרי ארוחת בוקר מפנקת של השף רן שמואלי, ספרה גרנות-גולדשטיין כי HOT מהווה מודל בתוך קבוצת האם אלטיס בתחום התוכן המתקדם ומייצאת את מומחיותה וניסיונה בתחום לחברות אחיות במדינות אחרות של הקבוצה. HOT השקיעה בעשור האחרון למעלה מ-1.5 מיליארד שקל בהפקות מקור ישראליות.

בחוגגים גם מאור זגורי, ש"זגורי אימפריה", הסדרה שכתב וביים, נמכרה לאולפני SONY, ושתי העונות שברו את כל שיאי הצפייה האפשריים והפכו אותה לסדרה המצליחה ביותר בתולדות HOT. מוקדי חשף חלק מהפקות המקור וחלק מסדרות הרכש המובילות שיעלו במהלך 2016.

סופר דופר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתי עמיעד, איציק אברכהן, איתן כבל, ענת גבריאל, רמי לוי, ערן יסעור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי מועדון בכירי Superbrands ישראל, נפגשו במלון דן תל אביב למפגש בוקר בסדרת אירועי המועדון. ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה דיבר על תפיסת עולמו הכלכלית ועל הסוגיות העומדות בפני ועדת הכלכלה של הכנסת. הנוכחים הציגו לכבל חלק מהאתגרים המורכבים עימם מתמודדים בכירי המגזר העסקי בישראל. ערן יסעור, עורך הספר "הסופרברנדס ישראל, העניק לכבל ספר חתום על-ידי כל המנכ"לים.

במאזינים: רמי לוי, מנכ"ל שיווק השקמה שזכה לעידוד בעקבות הימים האחרונים; איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל; ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור; עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; רמי שביט, יו"ר המשביר לצרכן; יאיר ביטון, מנכ"ל DHL, יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה; מוטי לוי, מנכ"ל חבר; טלי אורן, מנכ"לית ניאופארם, ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת; שלום זיידלר, מנכ"ל ויסוצקי; יוני שסטוביץ, מנכ"ל שסטוביץ.

תורמים לילדים

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג. פביאן, מערכת וואלה! NEWS
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג/מערכת וואלה! NEWS, פביאן

ד"ר יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט, השיק את תפקידו כיו"ר אירוע הגאלה השנתי של העמותה לקידום החינוך ת"א יפו, באירוע שנערך ב"אווניו". מיקי חיימוביץ הנחתה וגיא זוארץ שר לה בלדינו. צבי סטפק, מיטב דש, ששולחנו זכה בהגרלת העמותה, בחר להפיק אירוע גדול לילדי המועדונית של העמותה בדרום תל-אביב. לסיום שרו עם מוקי: אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור; חיים ונעמי הורביץ, שכולם בקשו שתסדר להם שולחן במסעדת ניתאן תאי שפתחה לאחרונה; דורון ספיר, מנכ"ל ויזה כאל; עו"ד נחום פיינברג, יו"ר העמותה היוצא; שרון אילון.

אורחים מעוצבים

לילאנה מור, מנכ"לית דן דיזיין סנטר, פינקה את בעלי העסקים במתחם שבניהולה, לארוחת ערב, והשקת הקמפיין החדש הכולל 9 סרטים בכיכובם של אסי עזר ורותם סלע. דרור שאול, במאי הסרטונים, הופתע כשלסיום הערב הוקרן סרטו "פלאפל אטומי". במשיקים: אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה; אריאל רוטר, "קסטרו" וזוגתו רותם סלע; הפרסומאים עופר יער וטל ברוקנר; שוקי שוורץ, מבעלי טולמנ'ס; חזי בנק, מבעלי חזי בנק; יוסי אלקובי, מבעלי "דקור"; אורלי דוידי כהן, מנהלת חברת בירמן; טל ואורי סגרה, בעלי "ריביירה"; אביב אברמוב, מבעלי "עץ ועצה".

מונית אליפות

ענבל הראל שמוליק גרבי. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
ענבל הראל שמוליק גרבי/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

לטובת המיואשים והמאוכזבים מהזמנת מונית, הושקה במלון הילטון תל-אביב, אפליקציית Rider להזמנת מונית שפותחה בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית בשיתוף חברת מונטיקס וצוות טכנולוגי של חברת Rider . שמוליק ג'רבי, ממציאי המוניטקס-המונה הראשון במונית, סיפר כי כאביה של ירדן ג'רבי, לקח לו 20 שנה להביא את ביתו לאליפות עולם, והבטיח שריידר תקבל את אותה תשומת לב כמו הבת שלו, ג'רבי הבטיח כי מי שיבחר לשלם בכרטיס אשראי ויזין את פרטי כרטיס האשראי שלו באפליקציה וישלם באמצעותה, ייהנה מהחזר של 10 ש"ח לחשבון הבנק שלו, או שיצבור את סכום ההחזר. רק שתדעו שאיגוד נהגי המוניות וארגון הגג של נהגי המוניות כבר נרתמו לעידוד השימוש באפליקציה.

במשיקים: ענבל כהן, מנכ"לית Rider בישראל; אורי חינסקי, מנהל הדיגיטל שאמר שהאפליקציה היא כמו הקצה של הקרחון שרובו מתחת לפני הים; אברהם פריד, מנכ"ל ארגון הגג של נהגי המוניות.

קונים בעיר

חיים ריעני, .יוסי ביבס, דני אוהב ציון. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
חיים ריעני, .יוסי ביבס, דני אוהב ציון/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

דני אוהב ציון ויוסי ביבס, בעלי רשת "סיטי שופ" רשת DIY שהוקמה ב-2010 בהשקעה של כ-20 מיליון ¤, השיקו במתחם "חונים קונים" בראשון לציון שבבעלות "קניוני עופר", את החנות הראשונה באזור המרכז בהשקעה של כ-2.5 מיליון ¤. הרשת מציעה למעלה מ-7,000 פריטים בקטגוריות כלי בית ומטבח, מוצרי חשמל, טקסטיל, ציוד גינון וקמפינג, ריהוט, מוצרי אמבטיה וכלי עבודה ועוד. השכרת שטח קטן יחסית לחנות מסוג זה, יהווה חסכון משמעותי בעלויות תפעול ושכירות, המגולמים בהוזלת המחיר לצרכן, אם כי ביבס גילה לנו כי לאור הצלחת החנות החדשה, הם לא משלמים עליה שכירות. ביבס הבטיח כי במהלך השנתיים הקרובות יפתחו 30 סניפים שיתווספו ל-12 סניפים באזורי הפריפריה, בצפון ודרום הארץ.

ארוחת שגרירים

אהובה תורגמן וגל מקל. גוטמן אלעד,
אהובה תורגמן וגל מקל/גוטמן אלעד

אהובה תורג'מן וירון ישראלי, מבעלי רשת BBB, ארחו בסניף BBB בהוד השרון, את ארוחת השגרירים לרגל השקת מנות המבורגר חדשות.

בטועמים: אלי דריקס, מנכ"ל מכבי תל אביב; גל מקל, הרכש החדש של מכבי תל אביב; דורון אביטן ומיכה בואדר, זכייני הסניף ואילן פנחס, שף הרשת. בין לבין למדו על תרבות שתיית הבירה והתאמת מנות לסוגי בירה.

היפים והנכונים חוגגים

מארי ואורי ביילין. רונית מטיאס, מערכת וואלה! NEWS
מארי ואורי ביילין/מערכת וואלה! NEWS, רונית מטיאס

הגשם והסופה לא עצרו את מאות המוזמנים להגיע למתחם הווילה במרכז הירידים, לחגוג עם מגזין פנאי פלוס את השקת מגזין "היפים והנכונים". המוזמנים נהנו מהופעות של ליאור סושרד ומועדון הקצב של אביהו פנחסוב.

בשווים: מרים נופך מוזס; רני רהב; המסעדנים אורית ושאול בן אדרת; מארי ואורי ביילין, מבעלי משרד הפרסום "הביילינים"; עו"ד הילי לוי וחברתה אירית רחמים; מרים זהבי, בעלת מותג הקוסמטיקה כריסטינה, מנותני החסות לאירוע; רונית אבנר, מבעלי חברת הכרם

תיבת פנדורה

איתן פונו, מיה מילצקי, ניק גרין, הלנה קצן, רן קאירי. אפרת סהר, מערכת וואלה! NEWS
איתן פונו, מיה מילצקי, ניק גרין, הלנה קצן, רן קאירי/מערכת וואלה! NEWS, אפרת סהר

הלנה קצן, רן קאירי, מיה מילצקי ואיתן פונו, מהנהלת "סיטי טיים ישראל"-יבואנית ומשווקת תכשיטי פנדורה, שעוני ג'וסי קוטור וטומי הילפיגר, ערכו יום עיון למובילי תחום התכשיטים. אחרי ארוחה של "מגי ותולי", שמעו הרצאות על מחקרי שוק והשכילו כי ישראל היא אחת מעשר המדינות המובילות בקניית תכשיטים.

בנוצצים: דני פייזר, מבעלי "אירו אסיה"; נועם בורשטיין, מנכ"ל "אירו אסיה"; איציק ורונן יעקובוב, מבעלי רשת תכשיטי "יעקובוב"; יהונתן אולשה, מנכ"ל אלשרד; ניק גרין, דירקטור מכירות של מותג השעונים.

רצים רחוק

רון חולדאי וקריין קרו. מושיק לינדנבאום, מערכת וואלה! NEWS
רון חולדאי וקריין קרו/מערכת וואלה! NEWS, מושיק לינדנבאום

סמנו ביומן כי ביום שישי, ה-26.2 יתקיים בתל-אביב מרתון סמסונג תל אביב, מה שאומר פקקים בעיר, לכבוד המעמד, הגיע קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל למרומי הקומה ה-12 של עירית תל-אביב, כדי להשיק עם ראש העיר רון חולדאי את חולצת המרתון הרשמית של "אדידס". במרתון צפויים להשתתף למעלה מ- 150 אלף תושבי העיר ואורחיה, וצפוי מספר שיא של כ -1500 רצים מהעולם.

סמסונג למען הפריפריה

קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, ושר הבריאות יעקב ליצמן, העניקו ל'מרפאה קדמית ערד', מכשיר לבדיקת כימיה בדם, שנועד לסייע במגוון צרכים לרווחת תושבי ערד והסביבה. סמסונג אלקטרוניקס ישראל, תורמת מזה 3 שנים מכשור וציוד רפואי מציל חיים לעמותות שונות בישראל, למרפאות ובתי חולים באזורי הפריפריה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully