וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ניירות ערך דחתה בקשת נגה טכנולוגיות לקבל ארכה לפרסום דו"חות הרבעון השני

אילן מוסנאים

10.10.2002 / 16:21

כך נודע ל-TheMarker; הרשות חייבה את נגה לפרסם הדו"חות עד סוף אוקטובר; אי פרסומם היה העילה לפתיחת חקירת הרשות נגד קבוצת פלד-גבעוני



רשות ניירות ערך דחתה פנייה של חברת נגה טכנולוגיות לקבל ארכה נוספת לפירסום הדו"חות. כך נודע ל-TheMarker.



עוד נודע, כי ממלא מקום יו"ר הדירקטוריון של נגה טכנולוגיות פנה לרשות וביקש את הדחייה, אולם ברשות חייבו את נגה טכנולוגיות להגיש את דו"חותיה הכספיים לרבעון השני, עד סוף אוקטובר.



אם נגה לא תעמוד בדרישת הרשות הרשות עשויה לנקוט נגדה בסנקציות שונות ונזכיר רק, כי אי פרסום הדו"חות של קבוצת פלד ? גבעוני, הייתה העילה לפתיחת החקירה של הרשות בפרשה ולפשיטת הרשות על משרדי הקבוצה. מ"מ יו"ר הדירקטוריון של נגה טכנולוגיות ודובר הרשות סירבו להתייחס לידיעה.



נגה טכנולוגיות, שבשליטת איציק גולדנברג, נקלעה לקשיים, על רקע ההתמוטטות של החברה האם נגה אלקטרוטכניקה . החברה האם נקלעה לקשיי נזילות, שמאיימים על יכולתה לתפקד כ"עסק חי", מה שמונע ממנה להזרים כספים לתפעול השוטף של נגה טכנולוגיות ומעמיד בסכנה את קיומה.



החברה טרם מסרה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2002, אך פירסמה אזהרת רווח בה העריכה, כי תפסיד ברבעון 20-30 מיליון שקל. עיקר ההפסד צפוי כתוצאה מירידת הערך של החברה הבת מאגנה לאב.



האחזקות העיקריות של נגה טכנולוגיות הן 35% ממניות מגנה לאב, 10.6% ממניות אימאג' אי.די, 26.9% ממניות מאיינט ו-7.2% ממניות ביושאף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully