וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ג.א.פ החזקות תגייס 6 מיליון שקל בהקצאה פרטית

אלי דניאל

10.10.2002 / 16:27

המשקיעים - החברה הסבתא פרופיט תעשיות שבשליטת משפחת יצחקי ושתי חברות פרטיות שבשליטת צבי דגני ואפי מגן; גיוס ההון צפוי לאפשר לחברה לעמוד בפירעון התחייבויותיה השוטפות



קרן ג.א.פ החזקות , הנמצאת בשליטת פרופיט תעשיות של משפחת יצחקי, עומדת לבצע בקרוב גיוס הון בסך של 6 מיליון שקל באמצעות הקצאת פרטית, הון אשר עתיד לסייע לה לעמוד בפירעון התחייבויותיה השוטפות.



כך, בהתאם להחלטת ועדת הביקורת והדירקטוריון שלה, התקשרה החברה בהסכם עם פרופיט תעשיות, ועם שתי חברות פרטיות - דגני ני"ע ופרומוט מתקני חניה, הנמצאות בשליטת צבי דגני ואפי מגן, ולפיו היא תקצה להן 6 מיליון מניות אשר יהוו כ-42.7% מהון מניותיה (לאחר ההקצאה) ו-5 מיליון אופציות. בתמורה, ישלמו הניצעים לחברה מחיר של שקל אחד בעבור כל מניה בעוד שהאופציות, אשר מחיר המימוש שלהן יועמד על 1 שקל, יינתנו להם ללא תמורה.



כמו כן, דירקטוריון החברה החליט כי במידה ויהיו גורמים נוספים אשר יבקשו ליטול חלק בהקצאה, בתנאים דומים, ינוהל איתם מו"מ במטרה להגדיל את היקף ההקצאה. אסיפת בעלי המניות של החברה אשר תכונס ב-24 באוקטובר תתבקש לאשר את ההקצאה, כמו גם את הגדלת ההון הרשום של החברה מ-12 מיליון מניות ל-30 מיליון.



קרן ג.א.פ החזקות עוסקת במגוון פעילויות הכוללות, בין היתר, השקעות בחברות סטארט אפ ובנדל"ן מניב (באמצעות החברה הבת קרן ג.א.פ פיתוח ) לצד פעילות תיירותית (באמצעות יוסי טורס). את הרבעון השני של השנה סיימה החברה עם הכנסות בסך של כ-1.9 מיליון שקל והפסד נקי של כ-2.8 מיליון שקל.



הבעיה העיקרית המעיקה על החברה הינה חובותיה השוטפים לבנקים. חובות אלה הסתכמו בתום הרבעון השני של שנת 2002 בכ-20.9 מיליון שקל, בעוד שבקופת ג.א.פ החזקות היו אמצעים נזילים בסך של כ-1.7 מיליון שקל, בלבד. הגירעון בהונה החוזר של החבר הסתכם ביום ה-30 ביוני 2002 בכ-19.9 מיליון שקל.



בשל כך, ולמען תוכל לעמוד בפירעון התחייבויותיה השוטפות, מימשה החברה במהלך הרבעון השלישי את החזקותיה ביוניטל בתמורה ל-675 אלף דולר, כך שהצעד הנוכחי מהווה נדבך נוסף בנסיונותיה של החברה לעמוד בהתחייבויותיה.



מניית קרן ג.א.פ החזקות הגיבה בחיוב לגיוס המתוכנן והיא מזנקת כעת בכ-7.7% במחזור של כ-110 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully