וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברן: הפרויקט המשותף עם נוקיה בגרמניה עבור מובילקום הופסק

ערן גבאי

10.10.2002 / 17:42

כפי שדיווחנו ב-TheMarker לראשונה; ברן רשמה בשנה הראשונה הכנסה של 35 מ' ד', כשע"פ התחזיות אמור היה לסתכם הפרויקט בכ-80 מ' ד'



החברה הבת של ברן בגרמניה, שברן מחזיקה בה ב-55% מהמניות, קיבלה היום הודעה מנוקיה על עצירת ביצוע עבודות פרויקט תשתיות הסלולר בגרמניה, המבוצע על ידי נוקיה עבור מובילקום הגרמנית.



על פי הודעת ברן, ההודעה, ככל הנראה, נשלחה על ידי חברת נוקיה לכל קבלני הביצוע של הפרויקט. ברן מודיעה שהיא אינה צופה קשיים בגביית הכספים המגיעים לחברה הבת מחברת נוקיה.



ב-TheMarker דיווחנו לראשונה, שהפרויקט המשותף של ברן ונוקיה בגרמניה הופסק, לאחר שבסוף הרבעון השני הודיעה ברן שחלה האטה בכמות העבודה שהועברה לה.



הפרויקט בוצע כאמור עבור מובילקום, שנמצאת על סף פשיטת רגל לאחר שפראנס טלקום, המחזיקה בכ-28.5% ממניותיה, החליטה באחרונה להפסיק לממן את החברה. בעקבות ההחלטה הצרפתית, החליטה ממשלת גרמניה לממן את מובילקום לפרק זמן נוסף.



הפעילות סביב הדור השלישי בגרמניה נמצאת בקשיים, ולפני מספר חודשים הודיעו טלפוניקה וסונרה, שתיים מחברות הטלקום הגדולות באירופה, על יציאתן משוק רשתות הסלולר מהדור השלישי בגרמניה.



הפרויקט אמור היה להיות ל-3 שנים, ועד היום ביצעה ברן פעילות במשך שנה ורשמה הכנסה של 35 מיליון דולר, מתוך תחזיות להיקף פרויקט של כ-80 מיליון דולר על פני שנתיים-שלוש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully