וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הם עושים את זה?

_

17.10.2002 / 11:30

אפילו היום ישנן חברות סטארט אפ המצליחות לגייס מיליוני דולרים; חברות אחרות נסגרות; 20 אלף המנויים למהדורת סטארט אפ והון סיכון של TheMarker יודעים מי מגייס, מי נופל - ומדוע



עד לפני שנה וחצי, כל מי שהיתה לו תוכנית עסקית טובה, צוות יזמים סביר, יכולת פרזנטציה ושפת גוף טובה, לא התקשה לגייס כסף למיזם החדש שלו, אך בשנה האחרונה נראה שהכל נגמר והכסף אזל. אבל הפתעה: אפילו עכשיו, יש חברות סטארט אפ ישראליות שמגייסות מיליוני דולרים, ולפעמים גם עשרות מיליוני דולרים, מקרנות ומגופים מוסדיים.



דוגמאות טריות: הייפרול השלימה גיוס בהיקף של 12.5 מיליון דולר, פורסקאוט טכנולוגיות השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 10 מיליון דולר וסינטק מדיה השלימה גיוס של 10 מיליון דולר.



איך הם עושים את זה? מי נותן להם את הכסף? מדוע הם מקבלים הזרמה של מזומן בעוד מאות חברות אחרות סגרו את שעריהן או מתכוננות ליום הזה? מה הסוד? בדיוק על מנת לנסות ולענות על השאלות האלה, אנו מפיצים מדי יום את מהדורת הניוזלטר שלנו בנושא סטארט אפים והון סיכון.



המהדורה ערוכה על ידי צוות העיתונאים של TheMarker בענפי היי-טק, והיא מביאה לקוראים מדי יום, בשעה 16:30, את כל החדשות, הידיעות והפרשנויות שהופיעו בתחום בתקשורת הישראלית והעולמית. מי גייס, מי נסגר, מי פיטר עובדים, מי חתם על חוזים חדשים, אילו מנהלים עברו מחברה אחת לאחרת, מה קורה בחברות העולמיות המהוות את הלקוחות העיקריים של ענף היי-טק הישראלי, מה קורה בבורסה במניות היי-טק, למה כל זה קורה - כל התשובות לשאלות אלה נמצאות במהדורה, הכוללת כ-20 עד 30 ידיעות נפרדות מדי יום.



על פי השיטה הייחודית לנו, המהדורה בנויה מרשימת כותרות הערוכות ומאורגנות על פי חשיבות ועל פי תת-נושאים. הקלקה על כל אחת מהכותרות מביאה לקורא תקציר בן 100 מלה של הידיעה או הפרשנות. אין צורך להתחבר לאינטרנט ולהמתין עד שהעמוד ייטען מהאתר, וכל מה שצריך הוא שירות אי-מייל. מי שכבר מחובר לשירות אי-מייל דרך הטלפון הסלולרי או מחשב כף היד - יכול לקרוא את כל המהדורה מדי יום גם מחוץ למשרד, כמו למשל בדרך הביתה.



20 אלף מנויים, כולם בעלי מקצוע העוסקים בתחום הסטארט אפ, הקרנות, הבנקאים, רואי החשבון ועורכי הדין שלהם, כבר מנויים למהדורה וקוראים אותה מדי יום כדי לדעת, מהר וביעילות, מה קורה אצלם בענף, ומדוע.



להרשמה למהדורת סטארט אפים והון סיכון הקלק כאן






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully