וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: ועידת גו מובייל הרביעית בישראל

27.1.2016 / 8:00

ועידת Go Mobile של מידע כנסים שנערכת במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה עוסקת השנה באתגרים, המגמות והחידושים בעולם המובייל. בין היתר תתמקד הוועידה באינטרנט של הדברים

LIVE

ועידת GO MOBILE של 'מידע כנסים' מתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות ותתמקד השנה באתגרים שמציב עולם המובייל לעסקים ולארגונים, בחידושים ובפתרונות. הנושא המרכזי בוועידה השנה הוא חדשנות במובייל בדגש על "האינטרנט של הדברים" (IoT)..

הוועידה נערכת במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה ומשתתפים בה בכירי ענף הדיגיטל והמובייל.

בין המשתתפים השנה: נציגי Amazon; Ebay; גוגל; כ.א.ל; אינטל; flex; מיקרוסופט; LG; emind; Real commerce; , Aricent; SEO; Eastronics ; E-SOOF; Sisense; moblin; משרד הכלכלה ;Positive apps; ; IApps Technologies; Zigit; Red Hat; Sessme; שנקר; Wearable valley , Healthwatch; הכלכלן הראשי, מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ועוד.

אורח הכבוד בוועידה הוא SHINGY (דיוויד שינג), נביא הדיגיטל של חברת AOL. שינגי, מעבר להיותו נביא הדיגיטל של AOL ומי שאחראי במידה רבה לצמיחתה בשנים האחרונות, מלווה ב- 20 השנים האחרונות מאות יזמים ופלטפורמות מולטימדיה בארה"ב ובאוסטרליה. SHINGY הוא גם זה שזיהה לפני שנים את השפעתו העתידית של המובייל על חיינו.

המליאה הראשית בווידה מורכבת משלושה מסלולים הנערכים במקביל: האינטרנט של הדברים, שיווק ופרסום ופיתוח טכנולוגיות סייבר.

בסיום המסלולים ייערכו שני פאנלים. הראשון יעסוק בשאלה כיצד משנה האינטרנט של הדברים את התחום והוא יונחה על ידי העיתונאי החוקר ומייסד מגזין "החיבור", ניב ליליאן. הפאנל השני יעסוק בשאלה האם מחשוב לביש יהפוך לאופנתי והוא יונחה על ידי העיתונאי נדב בורשטיין.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully