וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיסקיות מגיעות גם לקניות במתחם שרונה

25.1.2016 / 14:45

מתחם שרונה תל אביב יוצא במהלך בהשראת ארוחות עסקיות בתחום המסעדנות ומעניק הנחות ומבצעים על קניות בשעות הצהריים של ימי חול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם שרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות הצהריים באמצע השבוע, שעות העבודה עבור רוב הצרכנים, הן בדרך כלל השעות החלשות של בתי העסק ברחבי הארץ. המסעדנים השכילו והפכו את השעות האלה ל"רש טיים" בזכות הארוחות העסקיות המשתלמות לסועדים. הקונספט מושאל כעת לעולם הקמעונאות והחל מהיום (שני) מתחם שרונה בתל אביב יציע הטבות ומבצעים על מגוון חנויות אופנה ולייף סטייל בימי חול בין השעות 12:00 עד 17:00.

המתחם מכיל כיום 71 בתי עסק מסחריים, בהם מסעדות, בתי קפה וברים, חנויות דיגיטל ועיצוב הבית, רשתות אופנה והנעלה, חנויות של מעצבים ישראליים ומותגים בינלאומיים, גלריות של אומנות ותרבות, לייף סטייל טיפוח וספא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם שרונה, הממוקם בקרבת בסיס הקריה בתל אביב, בסמוך למגדל הקריה, מגדלי עזריאלי, פרויקט מגורים לאונרדו דה וינצ'י החדש, ובו 700 דירות ועוד שני פרויקטים בהתאוות, נהנה בכל ימות השבוע מתנועה ערה של אנשים הנוצרת מ-970 משרדים שפועלים באזור ואלפי חיילים שמשרתים בקריה, כמו גם קבוצות רבות של מטיילים שמגיעים למקום (זאת למרות הקרבה לקניון עזריאלי, שם דבר בעולם השופינג). אולם הרוב המכריע של ההכנסות מגיע דווקא בסופי השבוע – כ-50% מההכנסה החודשית של כ-20 מיליון שקלים, נכון לשנת 2015.

המהלך, שממותג תחת השם FULL NOON ממתג את המתחם כמרכז מסחרי "שכונתי" שקורה ללקוחות הקבועים לעשות בו את הקניות בשעות הפנאי המזדמנות בהפסקת הצהריים. "אנו צופים שהמהלך יביא לגידול של 30% אחוזים בפדיון בחנויות באמצע השבוע", אומרת איריס ראור-ברץ, מנכ"לית שרונה.

לעמוד ההטבות

  • עוד באותו נושא:
  • שרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully