וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר את הטופס במכונית וגילה שזכה ב-24 מיליון שקל

28.1.2016 / 12:36

הזוכה, בשנות ה-50 לחייו מהמרכז, זכה בפרס של 24 מיליון שקל בהגרלת הלוטו הראשונה לשנת 2016 ובדק את הטופס הזוכה רק כעבור 3 שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוכה ב-24 מיליון שקל מהגרלת הלוטו שנערכה ב-9 לינואר הגיע רק אתמול (רביעי) לבית מפעל הפיס.
הזוכה, רווק ממרכז הארץ, שכיר מתחום הנדל"ן בשנות ה-50 המאוחרות לחייו, ממלא לוטו באופן קבוע והפעם מילא טופס דאבל לוטו בעלות של 64 שקלים.

לשאלה מדוע לקח לו כל כך הרבה זמן להגיע לקבל את הפרס ענה: "בדרך כלל אני בודק את הטפסים אחת לכמה זמן. לרוב אני נותן לבן משפחה לבדוק עבורי, אבל הפעם הטפסים היו במכונית והיום כשהתכוונתי לשלוח שוב לוטו להגרלת מוצ"ש הקרובה בדקתי בעצמי את הטפסים הקודמים וגיליתי על הזכייה". לפי דעתו של הזוכה, שינוי ההרגל הקבוע של בדיקת הטפסים הוא מה שגרם לזכייתו בפרס הגדול.

טופס הדאבל לוטו שמילא הזוכה כולל טבלה אחת אותה הוא ממלא באופן קבוע ואת שאר הטבלאות נתן הזוכה ל"לוטומט" לבחור עבורו. הטבלה שזכתה הפעם הייתה אחת מהטבלאות שבחר ה"לוטומט".

ומה מתכוון הזוכה לעשות עם סכום הזכייה? "קודם כל, אני רוצה להירגע. תמיד עזרתי לאחרים, ועכשיו מפעל הפיס עוזר לי. לא אשנה את התנהגותי בעקבות הזכייה. אמשיך לנהוג בשיקול דעת ולעזור למשפחה, להורים, לאחים ולאחרים". עוד הוסיף הזוכה בחיוך: "מה שבטוח- יותר לא אשאיר את הטופס במכונית".

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully