וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראה הסניף החדש של בורגראנץ' וקופיקס

28.1.2016 / 16:12

הסניף הראשון עתיד להיפתח ביום שלישי הקרוב בנתניה בסמיכות של סניף הבורגראנץ' הקיים. "נציע מוצרים משלימים לארוחה הבשרית"

אבי כהן

שיתוף הפעולה החדש של קופיקס עם בורגראנץ' מעורר לא מעט תהיות, אז קפצנו לסניף הראשון של ראנצ' cofix שעתיד להיפתח בקניון שרונים בנתניה ביום שלישי הקרוב, על מנת לבדוק איך זה יעבוד.

"שיתוף הפעולה נועד להציע למשפחה הישראלית את כל האפשרויות, החל מהארוחה הבשרית המלאה, וכלה בקפה ומאפה, סנדוויצ'ים ועוד". סיפר משה אפריים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ'. הפריטים של קופיקס יימכרו בעמדה נפרדת הסמוכה לעמדת בורגראנצ' בקניון, התפריט יהיו מעט מצומצם יותר מהתפריט הרגיל , המחירים יהיו זהים למחירי קופיקס ויעמדו על 5 שקלים.

חיקוי של מק קפה?

מקדונלדס הרחיבה את הפעילות שלה לתחומי הקפה והמאפה כבר לפני כמה שנים טובות. בורגראנצ' שלא יכולה להרשות לעצמה למכור מוצרים חלביים כרשת כשרה מצאה דווקא פתרון לא רע - שילוב בין שתי רשתות כשרות – אחת בשרית והשניה חלבית, עם שני מטבחים נפרדים, בסמיכות פיזית. "אנחנו מציעים מגוון הרבה יותר רחב של המוצרים, ולכן אנחנו ממש לא מחקים את מק קפה, אלא מציעים אלטרנטיבה ראויה יותר", אמר אפריים.

זה רק פיילוט

"שיתוף הפעולה הראשון נוצר עם הסניף הספציפי בקניון שרונים בנתניה, ואנחנו נבחן את פעילות הסניף כפיילוט", אומרת חגית שינובר, סמנכ"ל הסחר של רשת קופיקס. "אנחנו שמחים להרחיב את קהל לקוחותינו, אבל בשלב זה לא נחתם שום הסכם רחב עם רשת בורגראנץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully