וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים השיק סניף דיגיטלי ברחובות

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

31.1.2016 / 15:22

מדובר בסניף הדיגיטלי השלישי של בנק הפועלים בארץ אחרי הסניף הראשון בתל אביב והסניף בחיפה

בנק הפועלים לילה.
הסניף הדיגיטלי בתל אביב

מהפכת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים מתרחבת ומגיעה לרחובות. הבנק השיק סניף דיגיטלי בקניון עופר בעיר, לאחר ההשקה המוצלחת של הסניפים בתל-אביב ובגרנד קניון בחיפה. בשנים הקרובות מתוכננים לקום ברחבי הארץ עוד עשרות סניפים דיגיטליים.

הסניף הדיגיטלי הראשון של בנק הפועלים, בתל אביב, נפתח לקהל לפני כחודשיים וחצי ואילו הסניף השני בחיפה פועל כבר כחודש. מאז פתיחתם הצטרפו לכל אחד מהסניפים הדיגיטליים מאות לקוחות שפתחו חשבונות ונהנים ממגוון כלים טכנולוגיים מתוחכמים, מצוות בנקאים מנוסה ומשעות פתיחה ארוכות. מבדיקות שערך בנק הפועלים עולה, כי הלקוחות בסניפים הדיגיטליים מדווחים על רמת שביעות רצון גבוהה הן מנראות הסניף והן מרמת השירות.

בסניף הדיגיטלי החדש ברחובות הוקם גם אזור מיוחד לילדים, במסגרת אפשרויות החיסכון בתוכניות "דן חסכן", הכולל שולחן מגע בגובה מותאם לילדים, עם משחק אינטראקטיבי, שמטרתו ללמד את הילדים את חשיבות החיסכון וכיצד ניתן לחסוך.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנו מציינים היום חג כפול – השקה של סניף דיגיטלי שלישי והובלת 'יום העסקים הקטנים', שנערך ביוזמת הבנק זו השנה הרביעית ברציפות, לטובת קידום צמיחתם של העסקים הקטנים בכל רחבי הארץ. בשורת החדשנות שמביאים הסניפים הדיגיטליים, הופכת את חוויית השירות בסניפים האלה לייחודית, ושני הסניפים שכבר נפתחו זכו לתגובות נלהבות מלקוחות הבנק. אין מדובר רק בחדשנות טכנולוגית, אלא ביכולת לשלב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר עם שירות בנקאי מקצועי שמותאם לכל לקוח וביצירת תרבות מובילה בעולם השירותים הפיננסיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully