וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר הסיני: כך ממסמסת ישראל קשר לכלכלה השניה בגודלה בעולם

4.2.2016 / 11:51

הם הקימו את מנהרות הכרמל ואת הנמלים, ורכשו את תנובה ואת מכתשים אגן, אבל בישראל עדיין לא טורחים להכיר את התרבות הסינית או ללמוד את השפה. דרור הלוי לא מבין מדוע מה שטוב לבנות של אובאמה לא מספיק טוב לילדים שלנו? דעה

יח"צ - חד פעמי

"במערכת החינוך מתעלמים לחלוטין מסין, אחת משתי המעצמות הגדולות בעולם", כך אומר דרור הלוי, יזם ובעל השליטה בחברת העיר החדשה. "המנדרינית הסינית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, אבל בישראל ממשיכים ללמד צרפתית, שפה של אימפריה שכבר לא קיימת, ולא סינית. בנותיו של אובאמה למדו אותה ומארק צוקרברג דובר אותה, ובאזורים רבים בעולם היא נלמדת כשפה שנייה".

הלוי מציין כי בחמש שנים האחרונות הסינים פועלים במרץ במשק הישראלי. הם הקימו את מנהרות הכרמל ואת הנמלים, הם רכשו את תנובה ואת מכתשים אגן, והם מכניסים טכנולוגיות ופיתוחים ישראלים בהיקפים נרחבים למשק הסיני.

בנוסף הלוי מדגיש כי המעצמה הסינית כאן כדי להישאר וכדאי שכולנו נבין זאת ונסייע לילדים שלנו להיות ערוכים לעולם האמתי שיש שם בחוץ. "לא משנה במה הם יעבדו, ברור שהם יצטרכו להכיר את השפה ואת התרבות הסינית. התפקיד שלנו כחברה הוא לתת כלים שיסייעו להם בעשרות השנים הבאות".

וואלה! NEWS בשיתוף העיר החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully