וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: עופר נמרודי בנאום מרגש

רונית מטיאס

3.2.2016 / 10:28

למי עופר נמרודי גרם להזיל דמעה, מה עשה אנדרו חורש באוניברסיטה, מה אצר אמיר אייל, מה השיק שמואל בוקסר

זוכרים את תותי

סמדר נמרודי, עופר נמרודי, רוני וייסברג. רונית מטיאס,
סמדר נמרודי, עופר נמרודי, רוני וייסברג/רונית מטיאס

במסעדת "קלארו" שבמתחם שרונה בתל-אביב, נערך ערב שירה לזכרה של רותי (תותי) וייסברג נמרודי, שהייתה מבעלי מעריב. האימא רבקה, האח עופר, האחיות סמדר ויעל נמרודי, והבעל רוני וייסברג הזמינו את בני המשפחה והחברים לערב שירה בציבור, דבר שתותי כל-כך אהבה. במהלך הערב שלא השאיר אף עין יבשה, בני המשפחה והחברים הקריאו דברים לזכרה וספרו אנקדוטות משעשעות, על מסך ענק הוקרנו סרטים מרגשים ושקופיות שתיעדו את מסע חייה הקצר, עד היום הנוראי בו נסעה לטיול כיף בסיני ממנו לא חזרה כשהרכב בו נסעה עלה על מוקש שגדע את חייה.

עופר נמרודי נשא נאום מרגש במהלכו ציטט את ג'ורג אליוט שאמר "המתים שלנו אינם מתים אלא אם שכחנו אותם" והוסיף: "הערב הזה מוכיח שאנחנו זוכרים ותותי חיה ונושמת בתוכנו כי לא שכחנו".

בזוכרים: לירון וליטל, בנותיהן של תותי ורוני, (הבן נמרוד נעדר בגלל לימודים באיטליה); רוית נמרודי; אבי רואימי, רננה ועו"ד יוסי כהן; ציפי ויגאל לנדאו; רנדי ורונן פלד; חלי ואייל דוידס; יוחי קורמן שאשתו אריאלה נהרגה בג'יפ ובנו יואב.

צבע הכסף

אמיר אייל, חיים  סקאל, צאלה שר חשביה. רונית מטיאס,
אמיר אייל, חיים סקאל, צאלה שר חשביה/רונית מטיאס

אמיר איל, יו"ר קבוצת ההשקעות "אינפיניטי- אילים" ומאיר אהרונסון , מנכ"ל המוזיאון לאומנות ישראלית רמת גן, חנכו את התערוכה "הפעילות הכלכלית והפיננסית בארץ ישראל
ובתחילת דרכה של המדינה". בתערוכה תעודות היסטוריות מאוסף "אינפיניטי- אילים" שאצרה ד"ר רות קמחי, לזכר של בעלה ד"ר דוד (דייב) קמחי שכיהן כמנכ"ל משרד החוץ וכמשנה לראש המוסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יאיר סרוסי,  עמי הירשטיין, אמיר אייל. רונית מטיאס,
יאיר סרוסי, עמי הירשטיין, אמיר אייל/רונית מטיאס

באמנותיים: יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; חנה פרי-זן, יו"ר פעילים; ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן; רמי שביט, מבעלי המשביר; אורי לוי, בעלים ומנכ"ל משותף גינדי השקעות; ורד וברק רוזן, מבעלי "קנדה ישראל"; צאלה, שר חשביה, מנהלת לקוחות פרימיום ב"אינפיניטי" ואחותה של רובי פורת שובל.

ברק וורד רוזן. רונית מטיאס,
ברק וורד רוזן/רונית מטיאס

אופנתיים באוניברסיטה

גלעד קורנר זיו קווין. רונית מטיאס,
גלעד קורנר זיו קווין/רונית מטיאס

אנדרו חורש, מבעלי H&M מאץ' ריטייל, וגלעד קורנר, המנכ"ל, התייצבו בשעת בוקר מוקדמת באוניברסיטת תל-אביב, לא הם לא הפכו לתלמידים מן המניין אלא באו ל"המפלט של החוג הצפוני" שבאוניברסיטה, כדי לבחון מקרוב את קולקציות אביב 2016 שלH&M שכוללת את קולקציית הגברים שעיצב דיוויד בקהאם ואת קולקציית H&M STUDIO המדוברת, שהוצגה בשבוע האופנה בפאריז ותושק בחנות עזריאלי תל-אביב, ב-25 בפברואר בשעה 9:30 בבוקר.

העולם שייך לצעירים

שמואל בוקסר, ניר גל. אלירן אביטל מקור-רני רהב,
שמואל בוקסר, ניר גל/אלירן אביטל מקור-רני רהב

שמואל בוקסר, מנכ"ל 'יקבי ברקן', היקב הגדול בארץ, וניר גל, מנהל שיווק חטיבת היין והבירה ב'טמפו,' פתחו את 2016 בערב גסטרונומי במסעדת "קנטינה", לרגל השקת בציר חדש לסדרת היוקרה Altitude . בוקסר אמר שהוא מרגיש שהוא הולך ומתבגר לכן הוא מכניס צעירים לחברה, בדיוק כמו שעושים בצבא, אם כי ייקח עוד הרבה זמן עד שייצא לפנסיה, מה שלא יהיה הוא עושה הכל הכי טוב כדי שכשיצא לפנסיה לא יקראו לו ויגידו הי מה עשית.

לי בולדס , צחי מלצר, נסיה וולקוב. רונית מטיאס,
לי בולדס , צחי מלצר, נסיה וולקוב/רונית מטיאס

בוקסר סיפר כי יקב ברקן מייצא ל-55 מדינות ומהווה 25% מייצוא היין של ישראל. לי בולדס, מנהלת תחום שיווק יין בטמפו; צחי מלצר, יינן יקבי ברקן; נסיה וולקוב, ייננית יקבי ברקן וג'ו מרסיאנו, מבעלי קנטינה, הרכיבו תפריט גורמה בהתאמה לסדרת Altitude מבציר 2011. הייננים ספרו כי היינות התיישנו מספר שנים בחביות עץ אלון מובחרות ביקב ברקן בחולדה, עד להבשלה מקסימאלית וקבלת הטעם המיוחד. ההשקה מהווה נדבך מרכזי באתגר של 'יקבי ברקן' לחקור ולבטא את הטרואר הישראלי. התפריט כלל: פיצות, קפרזה, סלטים, בשרים מיושנים, צלעות, פסטות איטלקיות, לחמים באפייה ביתית וקינוחים.

אחיות בספיריט

שרון קארו טלי יטיב. רונית מטיאס,
שירלי קארו טלי יטיב/רונית מטיאס

טלי יטיב, בעלים ומנכ"לית "ספיריט" הפקות עולם, השיקה באופן ספונטאני את המשרדים החדשים בבית מטלון בבני ברק, התגייסה למשימה אחותה שירלי קארו, בעלת קפה "רולדין" קניון אילון שדאגה לכיבוד. קארו תחלוק זמנה בין רולדין לעבודה במשרד עם אחותה, בעלה של קארו נטש את משרדו בספיריט לטובת עבודה ברולדין. "ספיריט הפקות עולם", מתמחה בתיירות עולם, ומציעה חבילות ייחודיות בטיסה ישירה לסיישל, זנזיבר, טנזניה, מאוריציוס, סרילנקה והמדליבים. במברכים היה גם עופר חודורוב, שרכש לאחרונה את חברת דיזנהויז.

בשמלה שחורה

ליאורה עופר בני פדני. רונית מטיאס,
ליאורה עופר בני פדני/רונית מטיאס

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון; משה רוזנבלום, המשנה למנכ"ל מליסרון; דוד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב; וטלי בר-אל מנהלת השיווק של הקניון, פתחו את התערוכה "שנסון לשמלה השחורה" –תערוכת מחווה לציון 100 שנה להולדתה של אדית פיאף. 12 מעצבי אופנה עיצבו שמלה שחורה בהשראת השמלה השחורה הקטנה של פיאף.

ויקו קובה פרלה זייברט קובה. רונית מטיאס,
ויקו קובה פרלה זייברט קובה/רונית מטיאס

בחונכים: אורן רווח, מנכ"ל הקבוצות אסתי לאודר; פרלה זייברט קובה וויקו קובה, מבעלי רשת הלבנים "קובה"; ענת ובני פדני, יו"ר ובעלים תכשיטי "פדני"; חיים מילר, מנכ"ל רשת תכשיטי מילר"; אלי גיספאן, מנכ"ל M.A.C ישראל; דן ברלב, מנכ"ל קרולינה הררה ישראל.

פיצה פאפא

ביל האריס, לואיז וורדל, אסף גרינברג, לורנס פלייס. רונית מטיאס,
ביל האריס, לואיז וורדל, ​אסף גרינברג, ​לורנס פלייס/רונית מטיאס

איש העסקים אסף גרינברג, פתח בתל-אביב את הסניף הראשון של רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס" האמריקנית שנוסדה ב-1984 ומאז כבשה את ארה"ב ואת העולם. ברשת המדורגת שלישית בגודלה בעולם (אחרי פיצה האט ודומינוס), למעלה מ?4,700 סניפים, ומבוססת בעיקר על משלוחים. גרינברג סיפר כי עלות ההשקעה בסניף היא 200,000 דולר בעיקר בתנור מיוחד שמצמצם את זמן האפייה.

בטועמים: ביל האריס, סגן נשיא אזורי; לואיז וורצל, מנהלת שיווק אסיה, אירופה ומזרח תיכון; לורנס פליס, מנהל שיווק מזרח תיכון.

בוקר של כוכבות

קלרוי סולן אורנה דץ ודורית וידבסקי. אסף לב,
קלרוי סולן אורנה דץ ודורית וידבסקי/אסף לב

דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת של קבוצת לוריאל, וקלרוי סולאן, השיקו את סופרסטאר, מסקרה של לוריאל פריז.

התייצבו בסטודיו משכית לשמפניה ומתאבנים: קורין גדעון, שלקחה פסק זמן מלימודי המשפטים; לירז צ'רכי; רונית יודקביץ' שסיפרה שעיצבה מיטה ל"עמינח"; אורנה דץ שתשיק ביום האישה הבינלאומי מופע הומור ותובנות; אנה ארונוב, בין האימונים למרתון תל אביב; ג'ני צרוואני שעובדת על פיילוט לתוכנית עיצוב בטלוויזיה עם מושיק גלאמין; גילת אנקורי לבושה בגלימה שאימא שלה רכשה במשכית בשנות ה- 60

נעליים קונים מהר

רוחה אבקסיס, גל פרלמן, סיגל כספ. דור אהרון,
רוחה אבקסיס, גל פרלמן, סיגל כספ/דור אהרון

גל פרלמן, מנכ"ל רשת SHOW OFF וסיגל כספי, סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל, הצפינו לנצרת עלית להשיק עם רוחה אבקסיס, מנכ"לית עופר דודג' סנטר, חנות SHOW OFF . כספי אמרה כי החנות חושפת קונספט, בו מאוגדים תחת קורת גג אחת כל מותגי הפרמיום הבינלאומיים של הקבוצה ביניהם: גאס, מארק פישר, ניין ווסט, אן קליין, במחירי אאוטלט. "מדובר במהלך אסטרטגי של הקבוצה המחזיקה בנתח משמעותי משוק ההנעלה בישראל, במטרה להרחיב פעילותה על-ידי פניה לקהל יעד המחפש מותגי פרמיום במחיר נוח".

בקטנה

יפה אפרתי, מנכ"לית ובעלת חברה לייעוץ תקשורתי, הוזמנה לגיבושון לעובדי המשרד במסעדת "גושן" בתל אביב, כשהגיעה גילתה שהצוות הכין לה הפתעה ליום הולדתה. בתכנית סרט עם ברכות של לקוחות המשרד ביניהם ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל; דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בנק "מזרחי טפחות"; אילן גרינבוים, מנכ"ל קבוצת "יורוקום"; ג'יל גמון, מנכ"ל "סוגת"; תלמה בירו מנכ"לית "איגוד השיווק הישראלי".

שמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים בשנים 1998-2004, נבחר ליו"ר דירקטוריון מכון היהלומים הישראלי במקומו של מוטי גנץ, המסיים 3 קדנציות. לשניצר תואר נשיא הכבוד של בורסת היהלומים הישראלית לכל ימי חייו.

בין הופעות במדריד למותק של פסטיבל, הגיחה עינת שרוף לספא שבע במלון הילטון שבבעלות נעמי הורוביץ.

איש העסקים והמסעדן בני רבה (בני-הדייג), אוצר תערוכה בשם "אוכלים עבר", עם צילומים מארכיון התמונות שנשמר עד היום באוסף הפרטי של בני. הרשת שחוגגת 35 ארחה ראשי ממשלה, נשיאים, אנשי עסקים, כוכבים הוליוודיים ומקומיים. התערוכה תוצג מאמצע פברואר בסניפי הרשת.

שי פלדמן, מנכ"ל AIG, פינק כ-50 נציגי שירות ומכירות מצטיינים בסופשבוע בברצלונה שכלל צפייה במשחק העונה בליגה הספרדית ברצלונה אתלתיקו מדריד.

תגידו מזל טוב לצוות השיווק של 'מולר ישראל' שזכה במקום השני בקטגוריית 'מהלכים פורצי דרך' בתחרות ה- Grand Prix העולמית שנערכה בלונדון, וגברה על עשרות מהלכי שיווק מהעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully