וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלות את הניצוץ: בני הנוער שממציאים לנו פטנטים

7.2.2016 / 8:40

תכנית "יזמות צעירה" של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה, המופעלת באמצעות תכנית Startup Now של עמותת יוניסטרים מביאה לנו פטנטים חדשים ממוחם של בני הנוער. בין היתר: אזעקה המותאמת לכבדי שמיעה ואפליקציית תעסוקה למגזר הערבי

מערכת וואלה!

אפליקציית תעסוקה למגזר הערבי, מכשיר שעוצר את טעינת הטלפון הסלולרי בזמן הרצוי, אזעקה מותאמת לכבדי שמיעה, פיתוחים אלה יצאו מתחת ידיהם של בני נוער במסגרת תכנית "יזמות צעירה" של לשכת המדען הראשי, המופעלת באמצעות תכנית Startup Now של עמותת יוניסטרים. התכנית מציעה לבני נוער אפשרות להיכנס לעולם היזמות והעסקים כבר בגיל העשרה.

רוני צארום, שעומד בראש עמותת יוניסטרים, הוא יזם בנשמתו אשר התחיל בצעירותו בבית דל אמצעים ברמלה. אחרי שעשה אקזיט בתחום ההיי-טק, החליט לפנות לכיוון החברתי ולייצר נקודת פתיחה טובה יותר לבני נוער בדמותו באמצעות עולם היזמות והעסקים. "מניסיוני", אומר צארום, "התנסות בגיל צעיר עשויה להשפיע רבות על נערים ונערות, בעיקר באזורים מעוטי הזדמנויות ביחס למרכז הארץ ובקרב בני נוער שאין להם אמצעים להצליח כמו במקומות אחרים. האפשרות להקים סטארט-אפים באזורי פיתוח היא מצוינת בעיניי, לא רק ברמה העסקית אלא גם מבחינה חברתית. כאשר בוגרי התכניות של יוניסטרים ישתלבו כמובילים בקהילה העסקית הם ישפיעו על המעגלים שסביבם ויתרמו למקום שממנו הם באו".

על פי המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, התומך בעמותה "אנחנו מדינה של יזמות, וניתן לראות את הניצוץ הזה כבר בגיל צעיר. יש לזהות את הניצוץ הזה, את היכולת הזאת, את צורת המחשבה הזאת, לטפח ולפתח אותה. אחד המשאבים הכי חשובים למדינת ישראל זה דרך וצורת החשיבה של יושביה - לא רק שאף פעם לא מוקדם מדי להתחיל, אלא ההיפך, ככל שמתבגרים יותר, ככה המוח חושב פחות מחוץ לקופסא".

  • עוד באותו נושא:
  • יזמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully