וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיגיטל פאואר, המוחזקת על ידי טלכור טלקום, מכרה את החברה הבת שלה במקסיקו

שירלי יום-טוב

11.10.2002 / 17:49

החברה הבת Digital Poder נמכרה ב-20 אלף דולר; בנוסף תלווה דיגיטל פאואר 50 אלף דולר לחברה הרוכשת; טלכור טלקום מחזיקה ב-28% מדיגיטל פודר



חברת דיגיטל פאואר (DPC) הישראלית, המוחזקת על ידי טלכור טלקום בשיעור של 28%, הודיעה היום כי מכרה את החברה הבת שלה, Digital Poder, הפועלת במקסיקו לחברת LoganMex המקסיקנית תמורת סכום של 20 אלף דולר. עוד הודיעה החברה כי תלווה לחברה המקסיקנית 50 אלף דולר לצורך שינויים בחברה, וכי דיגיטל פאואר תמשיך לרכוש מלוגנמקס ספקי כוח.



דיגיטל פאואר (סימול DPW), הנסחרת בבורסת האמקס לפי שווי שוק של 1.8 מיליון דולר, מייצרת ספקי כוח ומערכות הספק. החברה פועלת ב-3 מוקדים: בארה"ב מפתחת החברה ומשווקת ספקי כוח לשוק התקשורת האזרחי; במקסיקו מתנהלת פעילות ייצור נוספת; ובאנגליה מפתחת החברה מערכות הספק לכלי שיט צבאיים, וכן ספקי כוח ומערכות הספק לשוק התקשורת האזרחי באירופה.



דוד אמיתי, מנכ"ל ונשיא דיגיטל פאואר, המכהן גם כמנכ"ל טלכור טלקום, אמר בהודעה כי העסקה מבטאת את האסטרטגיה עליה החליטה החברה, לפיה תנקוט בקיצוץ בהוצאותיה. "העסקה מאפשרת לנו להנמיך את עלויות הייצור במקסיקו ובמקביל, להעביר חלק מהייצור לסין בה העלויות נמוכות יותר". כתוצאה מהעסקה תשנה דיגיטל פאואר רישום של כ-300 אלף דולר שנרשמו כהוצאה בדו"חות שנת 2001.



טלכור טלקום נמצאת בשליטה משותפת של דוד אמיתי ושל בן ציון דיאמנט, המכהן גם כיו"ר דיגיטל פאואר. במהלך נובמבר 2001 השלימה טלכור טלקום רכישה של 28% ממניות DPC תמורת 1.25 מיליון דולר. כמו כן, לחברה ניתנו שתי אופציות לרכישה של כ-21% מניות נוספות של DPC. בין היתר, ניתנה לטלכור הזכות למנות את מנהל העסקים הראשי של DPC, כאשר הוסכם כי DPC תישא ביחד עם החברה בהוצאותיו של מנהל זה.



ברבעון השני דיווחה טלכור טלקום על הפסד נקי של 1.3 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-700 אלף שקל ברבעון המקביל. DPC דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 2.3 מיליון דולר על רווח נקי של 6,000 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully