וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 דונם באוויר: כך נתלה שלט הפרסומת הגדול בישראל

8.2.2016 / 14:42

הנוסעים בנתיבי איילון לכיוון צפון כבר הבחינו בו אבל איש מהם לא יבין מה באמת היה דרוש כדי למקם אותו על קירות מגדל MIDTOWN הסמוך לעזריאלי. סובלים מפחד גבהים? הסרטון הזה לא בשבילכם

צילום: עמיר טרקל
נור שלטי חוצות. עומרי טרקל, ספק 500
מגמה שהחלה לפני עשור בערך וכבשה בין רגע את משרדי הפרסום/ספק 500, עומרי טרקל

ספק גדול אם מי מהנוסעים בנתיבי איילון מדרום לצפון טרח להבחין במגדל המגורים המפואר MIDTOWN, שזה עתה מוקם בקרבת מגדלי עזריאלי. העומדים בפקק או המאיצים במרחב מרוכזים בדרך (וטוב שכך) ואיש מהם לא שם לבו על שלט הפרסומת שצועק לעברם מגובה 50 מטרים. אבל השלט הענקי, כך מסתבר, קולט אותם.

מדובר במגמה שהחלה לפני עשור בערך וכבשה בין רגע את משרדי הפרסום. אחר כמה שנים מצליחות, הצליחו ארגוני איכות סביבה להעלות לדיון את העובדה שמדובר במפגע סביבתי שמגביר את תאונות הדרכים. ואכן, תיקון לחוק שלטי חוצות בוצע ב-2007. אבל שנה לאחר מכן בוטל התיקון וענף שלטי החוצות שב לפרוח.

בשנים האחרונות העלו לא מעט מפרסמים ואנשי השיווק שאלות על תרומתם לקמפיין של שלטי הענק הנתלים על קירות המבנים בצמתים מרכזיים בישראל, בעידן האלקטרוני, ובעיקר על יכולתם לגרום לעליה במכירות.

נור שלטי חוצות. עומרי טרקל,
כחצי מיליון נוסעים והולכי רגל ייחשפו אליו מדי יום/עומרי טרקל

הלקוחות קלטו את המסר

התשובה לכך הגיעה מאחת מחברות השילוט הראשונות בענף וחלוצת שילוט החוצות בישראל, שמציינת בימים אלה 40 שנות פעילות. "נאלצנו להמציא עצמנו מחדש", מצהיר לירון סוויסה סמנכ"ל השיווק של חברת "נור" ומשנה למנכ"ל, "הבנו שכמדיה מסורתית אנו צריכים להדביק את הפער ולדבר בשפה של העולם הדיגיטלי.

"הצגת נתוני חשיפה היא הדרך הנכונה ובשיתוף חברת GSCS פיתחנו תוכנה שמודדת מכשירים סלולאריים שנמצאים בקרבת השלט ומאפשרים מתן נתוני חשיפה מדויקים ללקוח. כך אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לנתח את קמפיין החוצות באופן מדויק, נכון ומקצועי יותר בדגש על מותגים בינלאומיים המחויבים בהגשת דוחות וסיכומים שמלמדים על אפקטיביות הקמפיין. זאת תוכנה ייחודית לנו ואנו רואים בה ערך מוסף בולט במיוחד".

הלקוחות כך נראה, קלטו את המסר היטב. בימים האחרונים העלתה חברת "נור" את שלט הפרסום הגדול בישראל, שמתפרס על שטח של 2,000 מ"ר ונתלה בגובה של 50 מטרים, כאמור על בניין MIDTOWN. מי שצבעה את השלט היא חברת כלמוביל, שמפרסמת את דגם המיצובישי פאג'רו 2016.

בחברת נור, שבעקבות קבלת הזיכיון לקיר פרסום הגדול ביותר בישראל הכשירה צוות שעבר הכשרה מיוחדת אשר בעזרת מנופים, סנפלינג וציוד מיוחד, מעריכים שכחצי מיליון נוסעים והולכי רגל ייחשפו אליו מדי יום וכבר עתה ניתן לקבוע כי עקב הביקוש, בשלושת החודשים הקרובים שטח הפרסום הענק יהיה בתפוסה מלאה.

בנוסף לקיר ה-MIDTOWN, זכתה נור בכמה מכרזים נחשקים, ביניהם, מתחם הדרייב-אין (מרכז הירידים), מכרז ראשון לציון במסגרתו יוקמו 13 קירות ענק, "מגדלי אלון" מקבוצת בסר ומגדלים נוספים העומדים לקום לאורכם של נתיבי איילון בשנה הקרובה.

וואלה! NEWS בשיתוף נור שלטי חוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully