וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי שמוכר שעונים לעשירי דובאי: "כולנו חברים כאן"

11.2.2016 / 10:30

תוך כדי שהוא מייצר שעונים לכוכבי הוליווד ובדרך להשקת החנות החדשה בדובאי, עצר ג'רמי מדיוני, סמנכ"ל המכירות הבינלאומי של חברת השעונים פיליפ שטיין בישראל, כדי להעניק חסות למכבי חיפה בכדורסל, ולתת ראיון מיוחד לוואלה! עסקים

עריכת וידיאו: נעה לוי

בדרכו לדובאי להשקת חנות המותג ואחרי שיתוף הפעולה עם הניו יורק יאנקיז עוצר ג'רמי מדיוני, סמנכ"ל המכירות הבינלאומי של Philip Stein בישראל, להשקת סדרת השעונים הירוקה עם כוכבי מכבי חיפה ושיתוף הפעולה עם הולמס פלייס. על הדרך מתפנה מדיוני לשוחח ולגלות: איך אפשר להצליח גם במדינות ערב? כיצד הוא מתקבל שם כיהודי דובר עברית? ומי הם כוכבי ההוליווד שעונדים את השעונים שלו?

כבר נגלה, המותג אינו דוגל בתשלום עבור הפרזנטורים שלו, ועם זאת ידוענים רבים נרתמו לייצוגו, וביניהם: אופרה ווינפרי, סמואל ל. ג'קסון, רוברט מורדוק, פאולה עבדול וג'ייסון אלכסנדר.

אז מה מעשייך בדובאי?

בדובאי אנחנו פותחים חנות בוטיק חדשה במלון היוקרה Burj Al Arab, חנות 7 כוכבים היחידה במינה בעולם, שם אנחנו מוכרים את הפריטים הכי יקרים שלנו שמחירם מגיע ל-30 אלף דולר. פריט שכולו זהב טהור למשל שבו 18 קראט ו-130 גרם זהב.

איך זה לבקר בדובאי בתור יהודי דובר עברית?

בדובאי דיברתי בעיקר אנגלית וצרפתית, ההזדמנות לדבר עברית לא ממש הגיעה. זה ידוע שאני יהודי, השותפים שלי הם חברים די טובים, יש לנו יחסים נהדרים, והם התייחסו אלי כמו לכל אורח אחר. הם הביעו כבוד ויכולתי לטייל בכל מקום כמו כל מבקר אחר.

יאללה, תהיה השגריר שלנו בעולם, בעולם הערבי, בבקשה!

זה ממש טוב להיות שם, כשאנשים יודעים על היותי יהודי ועדיין מכבדים אותי ואת העסק שלנו. הכל בדיוק אותו הדבר. תמיד חברים ותמיד מחייכים, כמובן שפוליטיקה כאן היא לא פשוטה.

מה אתה עושה בישראל?

אני כאן בישראל כדי לתמוך במכבי חיפה, אנחנו הספונסרים שלהם.

ואתה מביא מזל, אני רואה!

אולי הם הביאו לי את המזל! אבל זה היה נהדר להיות במשחק אתמול, ולראות ניצחון כה גדול. אני לא ציפיתי לרמה כה גבוהה בליגה הזו אבל הרמה היתה באמת גבוהה. כדורסל משובח. אני מאל אי, אז ראיתי את הלייקרס והקליפרס משחקים, את מייקל ג'ורדן, אבל גם זה היה נהדר.

סמואל ג'קסון. רויטרס
פרזנטור. סמואל ג'קסון/רויטרס

כמה כסף החברה שלכם מגלגלת בשנה בעולם וכאן בישראל?

אנחנו מייצרים בין 6,000 ל-8,000 שעונים, תלוי בשנה. רק שעונים. כולל צמידי שינה אנחנו מגיעים ל-15 עד 20 אלף יחידות בשנה. זה כולל עסקי התעופה שתפסו די חזק והפכו לשליחים שלנו בעולם. כל חברות התעופה הגדולות בעולם משתמשות בצמידי השינה שלנו. אני נוסע הרבה וכשאני טס עם צמיד השינה שלי זה ממש עושה את ההבדל. כי אם לא אשן טוב בטיסה זה יקשה עלי בעסקים.

אז אנחנו מדברים על צמידי השינה שלכם, מה זה בעצם?

זה צמיד שבתוכו טכנולוגיה משמרת בריאות. היא עוזרת לך להשיג שינה טובה יותר. כמובן שאם יש לך בעיות להירדם היא עוזרת להירדם. ובמשך החיים זה יעזור לך לישון טוב יותר ולהירדם מהר יותר.

איך?

שאלה מעניינת. אנחנו פיתחנו טכנולוגיית תדר טבעי וזה העיקרון מאחורי כל השעונים שלנו. העיקרון הוא שהתדר הטבעי שלנו הוא עדיף על כל תדר אחר. התדרים האלה עוזרים לנו במהלך היום וגם בלילה. לגבי צמידי שינה יש לנו המון עדויות של אנשים שישנו טוב יותר בעזרת הצמיד.

בחזרה לשאלת הכסף שהתחמקת ממנה בנעימות. כמה שעונים אתם מוכרים בשנה בישראל?

בישראל אנחנו מוכרים בין אלף לאלפיים שעונים בשנה טובה.

מה המחיר הממוצע לשעון שלכם?

המכירה הממוצעת שלנו היא כאלף דולר לשעון. השעון היקר ביותר שלנו, כפי שאמרתי כ-30 אלף דולר, אלה פריטים מאוד מיוחדים, חלקם במהדורות מוגבלות, חלקם פשוט זהב ויהלומים יפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully