וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין וואלה! לחברת אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל

15.2.2016 / 16:49

במסגרת שיתוף הפעולה יעביר אתר וואלה! NEWS שידורים חיים מהשטח באמצעות סמארטפונים של חברת וואווי, יצרן הסמארטפונים מספר 3 בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף פעולה אסטרטגי בין אתר וואלה! NEWS למותג הסמארטפונים וואווי (Huawei), יאפשר לגולשי אתר וואלה! NEWS להיות הראשונים לקבל דיווחים מצולמים מהשטח, כולל שידורים חיים ממקום התרחשות האירועים. השת"פ יצא לדרך בימים האחרונים, לאחר שכל כתבי האתר הצטיידו במכשירי הפרימיום של חברת וואווי.

מטרת שיתוף הפעולה הייחודי הוא לאפשר לכתבי וואלה! NEWS להיות הראשונים להעביר דיווח מלא, כולל צילומי סטילס ו-ווידאו באיכות הגבוהה ביותר, מבלי להמתין עד שיגיעו צוותי הצילום למקום. לשם כך, צוידו הכתבים בימים האחרונים בסמארטפונים מסוג P8 , מייט S ונקסוס P6 – כולם של חברת וואווי - הנחשבים לבעלי מצלמה איכותית במיוחד.

לא מדובר בשיתוף פעולה המבוסס על תוכן שיווקי כי אם שיתוף פעולה אסטרטגי לכל דבר ועניין. באמצעות הסמארטפונים של חברת וואווי, אתר וואלה! הופך את הכתבים שלו ל"ניידת שידור" לכל דבר ועניין, שיכולים להעביר דיווח מכל מקום ובכל זמן, ללא עיכובים וללא השהיות. אלפא טלקום מצידה מקבלת את הבמה האיכותית ביותר בישראל, להציג בה את איכויות הצילום של מכשירי הפרימיום של חברת וואווי.

קובי כליף, מנכ"ל חברת אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל: "מדובר בשיתוף פעולה טבעי בין שני הגופים, המאפשר לכל צד ליהנות באופן מושלם מיתרונותיו של האחר, באופן המדגיש את היתרונות הללו. הסמארטפונים של חברת וואווי כבר עשו להם שם בארץ ובעולם, ולא פלא כי אמצעי תקשורת מוביל כאתר וואלה! NEWS בוחר דווקא במותג זה. בבחירה בוואווי יש גם אמירה חברתית וצרכנית משמעותית, לפיה המותג הכי יקר ומוכר אינו בהכרח הכי טוב ומוצלח".

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully